וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האם טורס יפתח במשחק הבא? נראה"

25.9.2007 / 22:18

החלוץ הספרדי כבש שלושער בניצחון 2:4 על רדינג, אך בניטז לא מבטיח מקום בהרכב, גם לא לבניון שכבש את שערו הראשון בקבוצה

חיכינו לזה חודשיים וסוף סוף זה הגיע, בדיוק בערב חג הסוכות. יוסי בניון כבש הערב (שלישי) את שער הבכורה שלו במדי ליברפול, בניצחון 2:4 על רדינג בסיבוב השלישי של גביע הליגה.

בניון כבש את השער הראשון במשחק, שהעלה את האדומים ליתרון 0:1. זה קרה בדקה ה-23, בניון השתלט על כדור תועה, פרץ קדימה תוך כדי שהוא מעביר שחקן הגנה של רדינג, ושיחרר טיל מ-16 מטר לרשת. התגובה של רדינג, שאירחה את המשחק, הגיעה כעבור חמש דקות כשקרן משמאל מצאה את הרגל של בובי קונווי, שבעט מהאוויר פנימה. 5 דקות מפתיחת המחצית השניה פרננדו טורס החזיר את ליברפול ליתרון. רדינג הישוותה שוב בדקה ה-64 כשג'ון הולס ניצל טעות נוספת בהגנה של ליברפול בזמן כדור קרן וקבע 2:2. ליברפול חיפשה את הניצחון ובדיוק בשביל הרגעים האלה היא רכשה בקיץ את פרננדו טורס, שהשלים צמד בדקה ה-72 וקבע 2:3. טורס לא הסתפק בזה וארבע דקות לסיום השלים שלושער כדי לקבוע את תוצאת המשחק, 2:4 לליברפול. רפא בניטז ביצע שלושה חילופים במשחק, אבל בניון נשאר על כר הדשא 90 דקות.

"האם טורס יפתח בהרכב במשחק הבא? נראה", אמר רפא בניטז בסיום המשחק, "אני לא יכול להבטיח שום דבר מכיוון שאני רוצה לראות את החלוצים שלי במהלך השבוע. יש לנו ארבעה חלוצים ואם אגיד שהוא ישחק, זה יהיה קל ליריבה. אני חושב רק על הקבוצה שלי. האוהדים שלנו מאוד חכמים, הם יודעים שאני מנסה לעשות את הטוב ביותר עבור הקבוצה שלי".

קפטן הקבוצה במשחק אמש, ג'יימי קראגר, היה מלא מחמאות לחלוץ הספרדי: "זה היה שלושער נהדר ואני מקווה שזה יהיה הראשון מבין רבים. זו הייתה פתיחה נהדרת לקריירה של טורס במועדון. הוא הולך להתגלות כהחתמה גדולה עבורינו ולא רק בגלל השערים, הוא ממש שחקן קבוצתי".

ארבע קבוצות נוספות מהפרמיירליג השתתפו הערב במשחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה. המשחק המרכזי הפגיש בין ארסנל לניוקאסל. התותחנים, שמובילים את הפרמיירליג, חיכו 83 דקות לשער מול המאגפייס וקיבלו אותו בסופו של דבר מניקולס בנדטנר הצעיר, שקיבל מסירת רוחב מארמאנד טראורה ונגח מקרוב כדי להעלות את ארסנל ל-0:1. דקה לסיום הזמן החוקי כבש דנילסון את שערו הראשון במדי ארסנל והשלים את החגיגה, 0:2 לתותחנים.

מנצ'סטר סיטי ניצחה את נוריץ' 0:1 משער של גאורגיוס סמאראס בדקה ה-89. פורטסמות ניצחה את ברנלי בחוץ 0:1 משער של דייויד נוג'נט בדקה ה-69.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully