וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלקה והמבורג נצמדות לבאיירן

25.9.2007 / 22:08

שאלקה ניצחה את דואיסבורג 0:2, המבורג רמסה בחוץ את דורטמונד 0:3, והשתיים רחוקות נקודה אחת מהמוליכה הבווארית

המחזור ה-7 הליגה הגרמנית נחנך הערב (שלישי) ובסיומו נצמדו שאלקה 04 והמבורג אל המוליכה באיירן מינכן, שתשחק מחר נגד אנרג'י קוטבוס. ניצחון החוץ של שאלקה על דואיסבורג 0:2, היה השלישי שלה העונה. אלטינטופ כבש לזכות האורחים בדקה ה-3, וקוראני, שהכפיל את היתרון בדקה ה-75, הבטיח את שלוש הנקודות.

המבורג ומאמנה האב סטיבנס התייצבו למשחק חוץ בדורטמונד, וחזרו הביתה שמחים וטובי לב עם ניצחון 0:3 גדול. חוסה פאולו גררו, שהצטיין בשורות האורחים, כבש את השער הראשון (7). בדקה ה-42 פריצה של גררו באגף ימין הסתיימה בכדור רוחב אותו נעץ ואן דר וארט ברשת של וויידנפלר. במחצית השניה נמשכה השליטה של המבורג, שכבשה את השלישי בדקה ה-64 מרגליו של איביצה אוליץ', שניצל טעות בהגנת דורטמונד. מאמן דורטמונט, תומאס דול, כל כך רצה לנצח את קבוצתו לשעבר, אבל לצערו רשם את הפסד הליגה הרביעי של קבוצתו.

סגנית מוליכת הבונדסליגה, הרטה ברלין, הפסדיה בביתה 3:1 להאנזה רוסטוק, ונפלה זמנית אל המקום הרביעי בטבלה. גם יתרון מוקדם שהעניק פאנטליץ' (2) לברלין לא עזר למארחים להשיג את שלוש הנקודות. ראהן (40) והאנגה (54) ביצעו את המהפך עבור האנזה רוסטוק. דורן נעץ את השלישי בדקה ה-75 והבטיח את ניצחון האורחים.

ורדר ברמן התאוששה חלקית מההפסד בליגת האלופות לריאל מדריד, כשסיימה את משחקה הביתי נגד וולפסבורג בתיקו 1:1. בתום מחצית ראשונה מאופסת היה זה דייגו הברזילאי, מי אם לא הוא, שהעלה את המארחת ליתרון 0:1, אבל שחקניו של תומאס שאף החזיקו מעמד 18 דקות בלבד לפני שספגו את השוויון שכבש ג'ושואה.

שאר משחקי המחזור (רביעי, 20:00):

שטוטגארט - בוכום
נירנברג - באייר לברקוזן
פרנקפורט - קרלסרוהה
ארמיניה בילפלד - האנובר 96
באיירן מינכן - אנרג'י קוטבוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully