וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי הבשורה היא שלא הפסדנו"

לי בוץ

25.9.2007 / 19:32

מאמן מכבי ת"א, ניר לוין, שומר על אופטימיות אחרי התיקו עם קרית שמונה בגביע הטוטו: "בפעם הקודמת שהגעתי לקבוצה המצב נראה יותר גרוע"

במכבי תל אביב הביעו אכזבה מתוצאת התיקו (2:2) בה סיימה הקבוצה את מפגש גביע הטוטו נגד הפועל קרית שמונה, ורגע לפני ההכנות למפגש התחתית נגד מכבי חיפה בשבת, המאמן ניר לוין ניסה להסביר כיצד קבוצתו איבדה יתרון בן שני שערים תוך כמה דקות. "הובלנו 0:2, שמטנו את היתרון וזה אופייני לקבוצה שלא נמצאת בתקופה טובה. זה מחדד את הבעיות שלנו, שבאו לידי ביטוי גם מול כפר סבא. משחק כזה צריך לגמור ולא לאפשר ליריבה לחזור למשחק. יש לנו לא מעט בעיות והרבה מה לשפר. אולי הבשורה שאפשר לקחת מהמשחק הזה היא שלא הפסדנו".

על השחקן סומאילה טסמבדו אמר המאמן: "לא סתם שחקן הגיע לכאן כדי להיבחן. במידה שתהיה אפשרות מבחינה כלכלית, אז נתחזק. זה לא סוד שאנחנו צריכים חיזוק ואני מקווה שזה יקרה, אבל לא נעשה שום דבר בלחץ. הוא לא ברירת מחדל, הוא שחקן שהגיע להתרשמות ונחליט לגביו. אחרי שהעונה מתחילה יש מגבלה להביא שחקנים שלא חתומים בקבוצות אחרות, ובמסגרת המגבלות האלה אני מקווה שנמצא מה שמכבי ת"א צריכה".

לקראת המפגש עם מכבי חיפה בליגה אמר לוין: "אפשר להגיד שזה מפגש תחתית. שתי הקבוצות יחד עם נקודה אחת. אני מחייך, אבל זה עצוב, זו המציאות, אנחנו והם לא נראים טוב, אבל זה עדיין מאבק מול מכבי חיפה וזה מחייב. אני מקווה שניראה הרבה יותר טוב משני המשחקים האחרונים. בפעם הקודמת שהגעתי למכבי ת"א המצב נראה עוד יותר גרוע ונראינו לא טוב. בסוף של אותה עונה היה כדורגל מרשים וזכייה בגביע המדינה. לכן צריך לתת את הזמן ולתת לדברים לקרות".

רן בן שמעון, מאמן קרית שמונה, התייחס לצמד שכבש שחקנו אמיר נוסבאום: "ברגע שהוא עלה למעלה הגענו לשלושה מצבים, אני שמח שהוא הבקיע. בכל ספורט הקטע הוא מומנטום ואני שמח שהצלחנו לנצל את ההזדמנות שלו". על המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת: "אני חושב שכל משחק הוא חשוב וצריך לדעת להתמודד עם הציפיות וההצלחות. אנחנו רוצים להצליח".

אמיר נוסבאום: "כשמכבי הובילה 0:2 לא היה לנו מה להפסיד. השתוללתי קצת וזה מה שיצא. אמנם זה גביע הטוטו, אבל זה משחק חשוב ולא ויתרנו עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully