וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בקרוב מאוד תראו קבוצה טובה יותר"

25.9.2007 / 19:13

אברהם גרנט כינס מסיבת עיתונאים כדי לדון במצבה של צ'לסי ושידר אופטימיות זהירה. על הביקורות: "עשו את זה גם לארסן ונגר בארסנל"

מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט מאמין שהוא יוכל לשפר את סגנון המשחק של קבוצתו, כך לפחות השתמע ממסיבת עיתונאים שכינס היום (שלישי) אחר הצהריים.

גרנט אמר במסיבת העיתונאים: "אני יודע שזה לא הזמן האידיאלי לקחת את הקבוצה, אין לי יותר מדי זמן להתכונן וליישם את הסגנון שלי במשחקה של הקבוצה, במיוחד אחרי שלושה משחקים שבהם לא ניצחנו".

גרנט הוסיף נימה אופטימית ואמר: "אני מאמין בקבוצה הזאת, במועדון ובשחקנים. אני לא יודע כמה זמן נשאר לי כאן, אבל אני אמשיך לעשות את העבודה שלי. אנחנו צריכים לשפר את סגנון המשחק של הקבוצה ולהאמין שאפשר לעשות זאת עם השחקנים האלה".

צ'לסי כזכור הפסידה ביום ראשון האחרון למנצ'סטר יונייטד 2:0 ובתום המחזור השביעי בפרמיירליג היא מדורגת שישית עם שלושה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושני הפסדים.

גרנט התייחס לאיכות של צ'לסי הנוכחית לעומת זו של השנתיים האחרונות ואמר: "השנה לא שיחקנו טוב חוץ מהמשחק נגד בירמינגהאם ועוד 20 דקות נגד רדינג. לא מספיק שערים כך שיש לנו הרבה מה לשפר בתקופת זמן קצרה כי בכל כמה ימים יש משחק. זה תהליך שלא יקח יום אחד, אני אנסה להוציא את המקסימום מכל אחד מהשחקנים. אפילו שמדובר בפרק זמן קצר, אני מאמין שתראו קבוצה טובה יותר מזו שראיתם בתחילת העונה".

גרנט הגיב לפירסומים השונים, לפיהם שחקנים בצ'לסי לא מרוצים מהנעשה במועדון ואמר שהוא לא נתקבל בבעיות מיוחדות בחדר ההלבשה: "זה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי. כשיש לך 25 שחקנים בסגל, תמיד יהיו אחד או שניים שלא מרוצים, אבל גם את זה לא ראיתי. אני אדם מאוד חיובי אבל אני יודע שאי אפשר להיות מאושרים ב-100 אחוז. אין אחד במועדון, כולל אני, שיכול להגיד שהוא מרוצה מהמצב כרגע. זה קרה, זה כדורגל וזו לא הפעם הראשונה שזה קרה. אנחנו צריכים להתאפס מהר מאוד ולהשתפר כמה שיותר מהר".

גרנט נשאל על התגובות הלא מפרגנות סביב מינויו למחליפו של מוריניו ואמר: "הייתי כאן לפני 10 או 11 שנים כשארסן ונגר מונה למנג'ר ארסנל, ככה שזה לא מפתיע אותי. זה חלק מהמסורת האנגלית סביב מינויים של מאמנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully