וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול עשתה את זה בגדול

25.9.2007 / 23:32

במשחק שחנך את המחזור ה-5 סביליה מחקה פיגור 2:0, אבל שער דרמטי של ראול טאמודו העניק ניצחון 2:3 לקבוצתו של ואלוורדה

סביליה רצתה סוף סוף לחוש את מתיקות הניצחון, אבל גם אחרי ששחקניו של חואנדה ראמוס פגשו בביתם את אספניול, הם יצאו מהעימות כשידם על התחתונה ונוצחו 3:2 בתום משחק דרמטי. סביליה רשמה בזאת את הפסדה השלישי ברציפות, אחרי שנוצחה במחזור הקודם על ידי ברצלונה, וחזרה מהמשחק נגד ארסנל בליגת האלופות עם הפסד 3:0 באמתחתה.

סביליה פתחה בלחץ על שערו של אידריס קאמני, אבל כמאמר הקלישאה, כשלא כובשים - סופגים. האורחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-29, כשאנחל מרטינז קיבל כדור בקצה הרחבה ושלח כדור אדיר לפינה של אנדרס פאלופ. בדקה ה-54 הס הושלך באצטדיון הצופים באצטדיון רמון סאנצ'ז פיחואן. לואיס גרסיה בעט בימין ושלח את הכדור לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:2 לאספניול. למזלה של סביליה, שער עצמי של חארוקה 6 דקות אחר כן צימק את התוצאה ל-2:1.

המארחים המשיכו לתקוף בשצף והשוו בדקה ה-67 משער של ארונה קונה. בשלב הזה אספניול בקושי נגעה בכדור, וסביליה שלטה בשדה, אבל זה היה הערב של הקבוצה מהר היהודים. ראול טאמודו כבש את שערה השלישי של אספניול, 3 דקות לפני הסיום, והעניק את שלוש הנקודות למאמנו ארנסטו ואלוורדה.

מחר (רביעי) תארח סגנית אלופת ספרד, ברצלונה, את סראגוסה, ובקאמפ נואו ממתינים לראות אם רונאלדיניו יפתח בהרכב הקבוצה. ולנסיה תפגוש במסטאיה את חטאפה, דודו אוואט ודפורטיבו לה קורוניה יארחו בריאזור את רקראטיבו הואלבה ואתלטיקו מדריד תתארח אצל אתלטיק בילבאו. המחזור החמישי יושלם ביום חמישי כשהאלופה ריאל מדריד תארח את בטיס (21:00, ספורט 5).

שאר המשחקים (רביעי, 20:00):

אוסאסונה - לבנטה
מורסיה - אלמריה
מאיורקה - ויאדוליד
סנטאנדר - ויאריאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully