וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליעד סואץ נתנה הכל, בסוף לטביה לקחה

25.9.2007 / 20:15

כוכבת נבחרת ישראל הפציצה 21 נקודות נגד לטביה, אבל איבוד כדור קריטי בסיום קבע הפסד ישראלי 77:73. רבי: "נגד טורקיה אנו חייבים לנצח"

אחרי התבוסה לצ'כיה במשחק הפתיחה של אליפות אירופה, התייצבה נבחרת ישראל נחושה ולוחמת למשחק השני בטורניר, נגד לטביה. שחקניותיו של אלי רבי שיחקו הגנה נפלאה, נהנו מערב גדול של ליעד סואץ (21 נקודות), אבל בסיום נוצחו 77:73, אחרי שאותה סואץ הנהדרת, איבדה כדור בהתקפה המכריעה של המשחק.

מחר (רביעי) תתמודד הנבחרת נגד טורקיה, שהפסידה הערב 86:62 לצ'כיה, וניצחון ישראלי יבטיח את מקומה של הנבחרת בשלב הבתים השני של האליפות. מאמן הנבחרת אלי רבי, היה מאוכזב בסיום. "לא הצלחנו לעצור את יקובסון, היא שחקנית גדולה", העיד רבי על הכוכבת הלטבית שקלעה 28 נקודות, שניצחה כמעט לבדה את המשחק. "נגד טורקיה אנו חייבים לנצח".

עוזר מאמן הנבחרת, טל נתן, היה גאה בשחקניות: "החזרנו את הכבוד, הבנות נתנו הופעה יוצאת מן הכלל, אבל בכדורסל צריך לנצח. אולי עוד קצת ניסיון וריכוז היינו עושים את זה. נתנו הופעה נגד נבחרת הרבה יותר טובה. מחר נגד טורקיה זה משחק על כל הקופה".

מהלך המשחק

ישראל פתחה את המשחק בצורה מרושלת, ורשמה 5 איבודי כדור תוך פחות מ-5 דקות. הלטביות, בראשות יקובסון, הפציצו מבחוץ ונהנו מאחוזי קליעה נמוכים של הבנות בכחול-לבן, כדי לרשום יתרון 12:17 בתום הרבע הראשון. את הרבע השני פתחה ליעד סואץ (17 נקודות במחצית הראשונה) בסערה ו-6 נקודות רצופות שלה חוללו מהפך בתוצאה וקבעו ריצת 2:12 ישראלית, ויתרון 19:24. הנבחרת שיחקה הגנה מצוינת, ולא איפשרה ללטביות להתקרב. שלשה של קטיה אברמזון העלתה את הנבחרת ליתרון 10, דקה למחצית שהסתיימה ביתרון ישראלי 30:39.

ברבע השלישי נכנסה גם מירב דורי לעניינים, וישראל שמרה על יתרונה למרות דקות טובות של יקובסון (13 נקודות ברבע השלישי). שלשות של אברמזון וסל של לייני סלווין עם הבאזר קבעו 53:57 לישראל אחרי 30 דקות משחק. ברבע הרביעי יקובסון המשיכה לנצוץ בשורות הלטביות, וזיין אגליט העלתה את הלטביות ליתרון 4 דקה וחצי לסיום. לירון כהן קברה שלשה 20 שניות לסיום, וישראל שלחה לקו את באסקו, שדייקה. בהתקפה האחרונה, דווקא ליעד סואץ, כוכבת הערב של ישראל, היתה זו שאיבדה כדור 4 שניות לבאזר, ובסיום הלטביות ניצחו 73:77.

קלעו לישראל: ליעד סואץ (6 ריבאונדים) 21 נקודות, קטיה אברמזון (6 ריבאונדים) 15, לייני סלווין 14, לירון כהן 10, ג'ניפר פליישר 9, מירב דורי 4.

קלעו ללטביה: אנט יקובסון 28 נקודות, ז'אנה תמאנה וייבה קובילה 8 כל אחת, ז'אנה אגליט וייבה טארה 7 כל אחת, סאנטה דריימנה וליאני ג'אנסונה 6 כל אחת, גונטה באסקו 5, איז'ה ברוממנה 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully