וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, שיין וורן, פגעת בוויקט הלא נכון

25.9.2007 / 13:35

כוכב הקריקט האוסטרלי בגד ברעייתו בלונדון ואחר כך גם שלח לה בטעות מסר אותו ייעד לפילגש. התגובה: פרידה כנראה בדרך

שיין וורן הוא אחד מגדולי שחקני הקריקט של אוסטרליה ושל עולם הקריקט כולו. אבל וורן, שפרש השנה מפעילות, יצטרך להתמודד עכשיו עם אתגר גדול, והוא לא קשור כל כך למשחק. זאת לאחר שרעייתו, סימון קלאהאן, הגישה נגדו תביעת גירושין.

וורן בן ה-38 הוא רודף שמלות ידוע באוסטרליה. הוא היה נשוי לקלאהאן, הזוג נפרד ונישא מחדש בדצמבר האחרון. אלא שהעקרב תמיד עוקץ, ו-וורן, שביקר בלונדון לאחרונה, לא יכול היה להתאפק. ולא רק שלא התאפק, אלא גם רץ לספר לחבר'ה. בעודה מכינה את שלושת ילדיהם ללכת לבית הספר, קיבלה קלאהאן הודעת SMS: "היי, יפהפיה שלי, אני רק מדבר עם הילדים שלי והדלת האחורית פתוחה", אמר וורן (ואיך לפרש את המונח backdoor, דלת אחורית, תחליטו בעצמכם).

התגובה שקיבל וורן היא: "חתיכת לוזר, שלחת את המסר לאדם הלא נכון". קלאהאן סיפרה כי אמרה לוורן מה היא חושבת עליו ושלחה אותו לכל הרוחות. הוא עצמו התנצל והודה כי מדובר במאהבת עימה בגד בקלאהאן בלונדון בעבר.

וורן וקלאהאן התגרשו ב-2005 לאחר בגידות חוזרות ונישנות של השחקן, שטען כי הבדידות מהמסעות הארוכים של נבחרתו גרמה לו לחפש חברה. לפני חצי שנה התרצתה סימון ושבה לזרועותיו. כמה זמן ייקח עד שהשניים ייפרדו שוב? לא יותר מדי, כנראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully