וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנה לא מוותר על מכבי תל אביב

לי בוץ

25.9.2007 / 20:00

מאנה, שרוצה להפוך לבעל הקבוצה, נפגש עם איש העסקים איזי ברנשטיין, שעשוי להצטרף אליו ברכישת המועדון. עומר פרץ שבר את קרסולו

רוני מאנה לא מוותר על מכבי ת"א, כך התברר הערב (שלישי) לאחר שמאנה נפגש עם משקיע פוטנציאלי, איש העסקים איזי ברנשטיין, שעשוי להצטרף אליו ברכישת הקבוצה. כזכור, למאנה זכות ראשונים לרכישת 75 אחוזים ממכבי ת"א, ולמרות התעניינותו של איש העסקים האמריקאי שון מקייטן בקבוצה, במידה ומאנה יחליט לממש את האופציה שבידיו וימצא את המשקיע הנוסף שישלים את הסכום החסר לרכישה, הוא זה שיהיה בסופו של דבר הבעלים של הצהובים.

הבוקר התפרסם ב"ידיעות אחרונות" ראיון עם לוני הרציקוביץ', שטען כי קרא על פיטוריו של אלי כהן באינטרנט. עוד לפני כן אמרו גורמים בסביבתו של רוני מאנה כי "למרות שלוני מציג את העניינים בצורה כזו שמשתמע ממנה כי זו הפעם הראשונה בה הוא מתעסק בפיטורים של אלי כהן, וכאילו לא היה לו יד בדבר, לא כך הם פניי הדברים".

"הרציקוביץ' מטעה את הציבור ומטיל מעליו כל אחריות ציבורית וניהולית, שכן חלקו כבעלים בפיטוריו של אלי כהן היה גדול לא פחות מחלקו של רוני", סיפרו מקורבים למאנה. "היחסים בין כהן ללוני לא היו טובים וכל נסיון של לוני להפיל את תיק הפיטורים של אלי על גורמים אחרים הוא זריית חול בעיניי התקשורת והאוהדים. הנסיון של לוני להצטייר כאיש תרבות אינו עומד בקנה אחד עם פיטוריו של כהן, שכן מי שמינה את המאמן שהחליף את אלי הוא הבעלים, ומכך שפיטוריו של כהן לא יכלו לעבור ללא הסכמתו המלאה. בתקופה כה קשה של קבוצה עדיף שלוני יגלה אחריות ויחזק את הקבוצה במקום להשלות את האוהדים בסיפורים על שחקנים צעירים ומבטיחים. אם הוא היה מוציא כסף ומחזק את הקבוצה כמו שכל בעלים אמיתי צריך לעשות, מכבי לא היתה במקום שהיא נמצאת בו".

היום התברר כי פציעתו של עומר פרץ מהאימון בשבוע שעבר, שלפני יום כיפור, הייתה קשה משחשבו. חלוץ מכבי התלונן על כאבים בקרסול לאורך השבוע האחרון ואתמול נלקח לצילום. הפציעה התבררה כשבר בקרסול ופרץ נחבש בגבס, איתו יצטרך להסתובב במשך השבועיים הקרובים, לאחריהן יוחלט מתי יחזור לאימונים.

פרץ מצטרף לרשימת פצועים ארוכה של מכבי תל אביב, רשימה שיצרה בשבוע שעבר עוד ויכוח, כאשר אנשי מכבי טענו לחוסר אחריות ובריחה מלקיחת האחריות של שחקני הקבוצה. היום נוסף פצוע נוסף לחבורה.

עדכון ראשון: 12:33, 25/09/07
עדכון אחרון: 20:00, 25/09/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully