וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן דייגו ממשיכה לאבד גובה

25.9.2007 / 12:27

הפאדרס הפסידו 9:4 לסן פרנסיסקו, פילדלפיה במאזן שווה בקרב הויילד קארד. הפסדים גם למטס, לאיינג'לס וליאנקיז, ניצחון למילווקי

סן פרנסיסקו - סן דייגו 4:9

מבלי לשחק, המנצחים הגדולים של המשחק הזה היו הפיליז מפילדלפיה, שבעקבות הפסד הפאדרס השתוו במאזנם בקרב על הויילד קארד עם סן דייגו. גם אריזונה נהנית, כי כעת הפער בינה לבין המקום השני עומד על שלושה משחקים, ועם שישה משחקים לסיום העונה, הדיאמונדבקס יכולים לקרר את השמפניות. בארי זיטו זכה בנצחונו העשירי העונה, על כריס יאנג הדועך, שעד פגרת האולסטאר היה כיבוי אורות ומאז לא פוגע.

הסיפור המוזר בסן דייגו הוא פציעתו של מילטון בראדלי. האאוטפילדר הפרובלמטי סיים את העונה בעקבות קרע ברצועות הברך, כשבמהלך ויכוח עם השופט במשחק יום ראשון מול קולורדו הטיח אותו מאמנו, באד בלאק, אל הקרקע בניסיון להפריד. עוד פרק בעלילות אחד השחקנים הכי מוטרפים בליגה.


ניו יורק מטס - וושינגטון 13:4

גם המטס לא דאגו יותר מדי לענייניהם, ועם הפסד מוחץ לנשיונלס הצטמק הפער בראש המזרח לשני משחקים. מייק פלפרי, שלאחרונה חל שיפור ביכולתו, שוב התפרק ונחל את ההפסד. אוסטין קרנס חגג עם שתי חבטות, הומר ושלושה ריביז, ריאן לנגרהאנס הוסיף אחד. מאט צ'יקו עם הניצחון, מויסס אלו הגדיל את רצף החבטות שלו ל-28 משחקים.


מילווקי - סט. לואיס 5:13

פרינס פילדר ירה להומר ה-48 שלו, דייב בוש הגיש 6.2 אינינגים וחישמל ארבעה חובטים בניצחון שצימק את הפער בין מילווקי לשיקגו לשלושה משחקים. גארי בנט חבט להומר בקרדינלס. אדם ויינרייט נוצח.

היאנקיז לקחו מנוחה

ניו יורק יאנקיז - טורונטו 4:1

ג'סי "העלוקה" ליץ' ריקד ופיזז על הגבעה, עם 7.2 אינינגים מוצלחים, וגרם ליאנקיז נזק במאבק על תואר אליפות המזרח. המשחק היה משחק השלמה שנדחה מה-25 באפריל, ואנדי פטיט לא ניסה לברוח מאחריות: "נראינו כאילו השלמנו עם יום המנוחה המתוכנן". פטיט זרק שישה אינינגים אבל לא קיבל תמיכה התקפית ונחל את ההפסד. קייסי ג'נסן עם השמירה.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 7:8

אחרי שהבטיחו את עלייתם לפלייאוף, האיינג'לס מכוונים לביתיות לכל אורך הדרך. בינתיים קיבלו התוכניות הללו זעזוע, כשלמרות חמש ריצות באינינג החמישי, לא החזיק ארווין סנטנה מעמד ונוצח אחרי חמישה אינינגים ושש ריצות חובה. הומר וארבעה ריביז למייקל יאנג, הומר גם למרלון בירד, ניצחון לביל וייט ושמירה לווס ליטלטון.


דטרויט - מינסוטה 2:0

הטייגרס עדיין לא מחוץ לפלייאוף רשמית, אבל הכניעה שלהם ברורה. קרלוס סילבה הגיש 7.2 אינינגים והוריד את מספר האנטי-קסם של דטרויט ל-1. זאת אומרת, הפסד במשחק הבא וניצחון של היאנקיז יעלו סופית את ניו יורק לפלייאוף. נייט רוברטסון נוצח למרות שבעה ושישה, שמירה לג'ו ניית'ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully