וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: יאסיקביצ'יוס חתם בפנאתינאייקוס

25.9.2007 / 12:31

אלופת אירופה החתימה את הליטאי לשנתיים, תמורת כ-7 מיליון יורו. אולימפיאקוס, שגם היא התעניינה בליטאי, צירפה את לין גריר

מי שחשב שהעובדה שהשנה הפיינל פור האירופאי לא ייערך ביוון יוריד במשהו מהטירוף של הקבוצות היווניות - טעה בגדול.

פנאתינאייקוס הודיעה היום (שלישי) רשמית כי היא צירפה לשורותיה את שרונאס יאסיקביצ'יוס, שחתם לשנתיים בקבוצה תמורת כ-7 מיליון יורו וינחת באתונה ביום חמישי. אלופת יוון ואלופת אירופה תשלם את סכומי העתק לשחקן, על אף שלא הצליח למצוא את עצמו בשנתיים האחרונות ב-NBA ומיעט לשחק במדי אינדיאנה וגולדן סטייט. יאסיקביצ'יוס מצטרף לרכש מרשים שערכה הקיץ פאו, שכלל את ואסיליס ספאנוליס מיוסטון רוקטס ואנדראה זיזיץ' מאולימפיאקוס. הווריירס החתימו במקומו את הרכז הותיק טרוי הדסון.

ליאסיקביצ'יוס (31, 193), שזכה עם מכבי ת"א בשתי אליפויות אירופה, יש ברזומה גם מדליית ארד מאולימפיאדת סידני 2000 עם נבחרת ליטא, שתי אליפויות ספרד עם ברצלונה, גביע אירופה עם ברצלונה (2003), אליפות אירופה עם ליטא ב-2003 ותואר ה-MVP של הטורניר, ורק הקיץ הוא הוסיף לרשותו מדליית ארד עם ליטא. אחרי פרישתו של בודירוגה, הוא הפך לשחקן הפעיל עם הכי הרבה אליפויות אירופה.

אולימפיאקוס החתימה את לין גריר

אולי כתגובה למהלך של פאו, יריבתה המושבעת אולימפיאקוס החתימה את לין גריר ממילווקי באקס. לגריר היה חוזה לעונה נוספת בבאקס, שם היה אמור להרוויח 770 אלף דולר, אבל העדיף להצטרף לקבוצתו של פיני גרשון, בה ירוויח 7 מיליון דולר בשנתיים הקרובות.

בעונתו היחידה במילווקי קלע גריר, 28, 4.1 נקודות בממוצע למשחק.

* ציבונה זאגרב החזירה לשורותיה את דאמיר מולמרוביץ' (195, 33). מולה, שזכה באליפות אירופה עם פנאתינאייקוס ב-2002, חוזר לקבוצת נעוריו, עמה זכה ב-4 אליפויות קרואטיה בשנות ה-90. בעונה שעברה נזרק הקרואטי מאולימפיאקוס, בה השיג ממוצע של 2.5 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully