וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה טוב שבאת הביתה

25.9.2007 / 10:25

מייק טייסון חוזר לכלא, לאחר שנתפס משתמש בקוקאין ואף נוהג תחת ההשפעה. יעמוד בפני עונש פוטנציאלי של יותר מארבע שנים

אלוף העולם במשקל כבד לאיגרוף לשעבר, מייק טייסון, יצטרך להתמודד ככל הנראה עם יותר מארבע שנות מאסר, זאת לאחר שהודה באשמת אחזקת קוקאין ונהיגה תחת השפעת הסם, בלילה סוער, ביציאה ממועדון לילה. טייסון, המפורסם בעיקר התאסלמותו בכלא בקדנציה הקודמת, אליו נכנס באשמת אונס ובנגיסה המפורסמת באוזנו של איוונדר הוליפילד, הודה בפני שופט כי אכן ביצע את כל המיוחס לו מאותו ערב בסקוטדסדייל, אריזונה, בערב ה-29 בדצמבר האחרון.

המשטרה עצרה את טייסון לאחר שהמתאגרף בילה את הלילה במועדון לילה אפלולי. אחד מהשוטרים סיפר כי ראה את טייסון מסניף את הסם במכוניתו, ושדיבורו היה לא ברור. שקיות מלאות בקוקאין נמצאו בכיסיו של טייסון ובמכוניתו.

"זה ברור שמדובר על פשע שמייק ביצע כנגד עצמו", אמר עורך דינו לשעבר, דיוויד צ'אסנוף. לעומתו, טייסון אמר לשוטרים בליל המעצר כי הוא משתמש בסם "מתי שהוא רק יכול", ושהוא מעדיף את שיטת הסיגריה, בה מוציאים את הטבק ובמקומו מחדירים את הסם. מאז שנעצר, טייסון אישפז עצמו במרכז גמילה, כדי לטפל ב"מספר התמכרויות", לפי עורך דינו. כאמור, העונש המירבי לו יוכל לזכות טייסון הוא מאסר של ארבע שנים ושלושה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully