וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אורלינס מתפרקת

25.9.2007 / 8:26

הסיינטס נכנעו לטנסי 31:14, ועם פתיחה של 3:0, חלום הפלייאוף הולך ומתרחק. סטיבן ג'קסון מהראמס נפצע, לוסמן בחוץ לשבועיים

ניו אורלינס (3:0) - טנסי (1:2) 31:14

לא לזה פיללו בביג איזי. מי בכלל חשב אחרי העונה החולפת שהסיינטס יפתחו עם מאזן 3:0 ויאבדו הרבה מאוד סיכוי לפלייאוף כבר בספטמבר? אלא שדרו בריס איבד ארבעה כדורים ברבע האחרון, רג'י בוש הבקיע, אמנם, שני טאצ'דאונים בריצה אבל 15 יארדים עלובים הם לא מאזן מספק, דוס מקאליסטר נפצע בברך ונטש והקדושים נראים הרוסים לחלוטין.

ג'ף פישר קיבל בשבוע שעבר הארכה על חוזהו ויאמן בטנסי לפחות עד 2011. רק ג'ף פישר יכול להוציא מים מהסלע כפי שהוא עושה עם וינס יאנג. יאנג, קוורטרבק ריצה מוכשר עם הרבה בעיות מסירה, השלים 14 מסירות מתוך 22 נסיונות, כולל שני טאצ'דאונים, ובעיקר היה אחראי. במשחק הריצה גילו הטייטאנס שוב את שחקן השנה השניה, לנדייל וייט, שבינתיים נראה טוב יותר העונה מבוש, עימו שיחק ב-USC. נכון לעכשיו, זו ממש לא נראית העונה של ניו אורלינס, טנסי דווקא תהיה פקטור.

הראמס ממשיכים לסבול

צרה גדולה לסט. לואיס. אם לא די בפתיחה העגומה לעונה, עכשיו הראמס יצטרכו להסתדר בלי סטיבן ג'קסון, הרץ האחורי שלהם, שייעדר בשבוע הקרוב בשל קרע חלקי בשריר המפשעה. מי שיפתח כרץ אחורי הוא הרוקי בריאן לאונרד.

מכת פציעות בבפאלו: הליינבקר הרוקי פול פוסלוז'ני סיים את העונה בשל שבר ביד. הוא שחקן ההגנה השלישי העונה והשחקן השישי בסך הכל בבפאלו שייעדר בגלל פציעות. שחקן נוסף פצוע הוא הקוורטרבק ג'יי פי לוסמן, שייעדר שבועיים. טרנט אדוארדס יפתח לראשונה בקריירה מול ניו יורק ג'טס ביום ראשון הקרוב.

בידו של שון אלכסנדר, הרץ של סיאטל סיהוקס, אובחן סדק בעצם. ועם זאת, הוא ימשיך לשחק כרגיל ולפתוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully