וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הג'ודו פועל להדחתו של פונטי

24.9.2007 / 22:12

באיגוד טוענים שהמאמן האופוזיציונר פועל נגד עצם קיומו. פונטי: "אם האיגוד הזה היה פועל בזמנו של סמדג'ה, לא היה אורן סמדג'ה"

המתיחות בין איגוד הג'ודו לאופוזיציונרים שלו הגיעה היום (שני) לשיאים חדשים, כשהוועד המנהל של האיגוד כינס אסיפה כללית במטרה לקצוב את כהונתו של משה פונטי, מאמן נבחרת ישראל לשעבר וחבר הנהלה מטעם אגודת מיט"ב. לטענת האיגוד, פונטי פעל נגד עצם קיוצמו של איגוד הג'ודו וקרא בהזדמנויות שונות לפרק אותו, מה שפוגע בענף.

באיגוד טענו כי פונטי אמר בישיבה שאין לו בעיה שספורטאים לא ישתתפו באולימפיאדה, העיקר שהאיגוד יפורק. אדי קואז, יושב ראש האיגוד, נמנע בהצבעה.

משה פונטי אמר הערב לוואלה! ספורט: "הם אמרו שלא איכפת לי שלא יהיו ספורטאים באולימפיאדה? הדבר הכי חשוב לי זה הספורטאים ואני זה שרוצה בהצלחתם באולימפיאדה, לא הם. אותם מעניינת רק אליפות ישראל, כדי שהג'ודאים שלהם יביאו תארים. הדרך שבה פועל איגוד הג'ודו היא לא מקצועית. כיום אין שום הישגים, זה לא בגלל שאין ספורטאים טובים, אלא כי אין מאמנים. אני יכול להצביע לך היום על שלושה ספורטאים שיכולים להביא מדליה אולימפית, אבל הם לא יגיעו לזה בחיים כל עוד האנשים האלה ישלטו באיגוד. אם האנשים האלה היו שולטים באיגוד כשאורן סמדג'ה היה בשיאו, לא היה אורן סמדג'ה. הם טוענים להישגים, למדליה אולימפית של אריק זאבי? אני הייתי המאמן של אריק זאבי בנבחרת ישראל כשהיה ג'ודאי צעיר ושלחתי אותו אליהם".

פונטי, שנלחם באיגוד הג'ודו בראשותו של אדי קואז כבר 10 שנים, אמר שבתקופה הזאת הוא דווקא מרגיש אופטימי. "רשם העמותות בדק את הפעילות של איגוד הג'ודו ומצא מה קורה שם באמת, כולל כל הכספים שהם לקחו לעצמם. אני מאמין שהאמת תצא לאור. אני באופן אישי אפעל ואמשיך ואעשה, גם ככה לא נתנו לי לעשות כלום בהנהלת האיגוד. אנחנו סובלים כבר 10 שנים, כמה אפשר? זה הענף מספר 1 שלנו".

באיגוד הג'ודו התייחסו גם לדו"ח החשב הכללי ומסרו: "כל הליקויים שצוינו בדו"ח כבר תוקנו, או נמצאים בעבודה. מדובר בדו"ח הבודק 12 שנה של פעילות, ומן הסתם, כמו בכל גוף אחר, יש מה לתקן. ההתקפה הברוטאלית של גורמים אינטרסים על הג'ודו בישראל נמשכת במלוא עוזה, והמפסיד הגדול הוא ענף הג'ודו".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully