וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו פשוט מפורקים"

24.9.2007 / 22:15

שחקני מכבי חיפה מתרגלים להיותם קבוצת תחתית. ביקורת חריפה על בוקולי, שעשוי להשתחרר מהקבוצה. נקודות האור: רנאטו ופנטאני

"זה היה כמו כל הפסד. ההרגשה חרא. אבל אתה יודע מה, יש דבר אחד שמנחם אותי. הבקענו גול במשחק הזה. נראה שזה הדבר הכי חשוב עכשיו. אנחנו נראים חושך". כך אמר אחד משחקניה הבכירים של מכבי חיפה לאחר ההפסד למכבי הרצליה (4:2) במסגרת גביע הטוטו.

לאחר שריקת הסיום, ירדו שחקני הקבוצה לחדר ההלבשה וכמה מהם מיהרו לארוז את חפציהם ולצאת החוצה. "אנחנו פשוט מפורקים", העיד שחקן אחר. "אי אפשר להסתכל לרוני בפנים עכשיו. הוא במצב לא נעים, ואנחנו לא מוסיפים לו". המאמן, אגב, לא הרבה לצעוק על השחקנים שלו בסוף המשחק, נכנס לחדר ההלבשה, אבל לא החליף מילה עם השחקנים. "רוני יודע שכל מילה שלו רק תחריף את המצב. גם ככה הכל רגיש עכשיו".

אוהדי הקבוצה, שקראו ללוי להתפטר, רצו מסביב למגרש והמשיכו בקריאות. "רוני הביתה", "שחר תעיף אותו ממכבי חיפה", צעקו. חלק משחקני מכבי חיפה התקבלו גם הם בקללות כשיצאו מחוץ למגרש. בקבוצה הביעו ביקורת חריפה על גוסטבו בוקולי בסיום. "הוא לא יודע למסור פס. נכון שכל הקבוצה חלשה, אבל אצלו החולשה בולטת. הוא פשוט נראה מדוכא".

חרזי וקייסי מתבקשים לדרבן

הייתה גם נקודת אור במשחק הזה. רנאטו. השחקנים והמאמן רוני לוי היו מרוצים מהיכולת שהפגין הקשר במשחק ולכן הוא לא ישוחרר מהקבוצה. פיטר מסיללה, שלא נכלל בסגל הקבוצה, יושאל. מרקו בלבול לוחץ על הנהלת חיפה לתת להפועל באר שבע זכות ראשונים, אך בחיפה עדיין לא החליטו האם יסכימו להשאילו לקבוצה מהליגה הלאומית.

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב, בחיפה יבקשו מהשחקנים הוותיקים של הקבוצה לדחוף את השחקנים הצעירים. בקבוצה מצפים מאלון חרזי ואדורם קייסי לדרבן את השחקנים באימונים עד המשחק. האחרון, אגב, יצא מחדר ההלבשה ולא הסכים להתראיין. "כל הזמן מראיינים רק אותי, דברו עם אחרים", אמר לאנשי התקשורת.

אייל משומר, שהסכים להתראיין, אמר: "יש לנו ארבעה ימים עד מכבי תל אביב ואין הרבה מה לעשות עד אז. אין כאן נוסחת קסם, אנחנו צריכים לבוא ולתת את הכל על המגרש. מכבי ת"א לא במצב כזה טוב שאנחנו צריכים לפחד מהם. כרגע אנחנו קבוצת תחתית".

ג'ובאני רוסו קיבל מנוחה ולכן לא שיחק. "עכשיו, לפני המשחק הגורלי מול מכבי ת"א, אנחנו באמת זקוקים לו", אמרו בקבוצה. "זה לא הזמן לבכות על המצב של הקבוצה. אווירה טובה תוכל להכניס אותנו למשחק הזה בצורה נכונה". בקבוצה התרשמו לטובה מהיכולת שגילה החלוץ מדרום אפריקה, ת'מבינקוסי פנטאני, שהוצע ליעקב שחר על ידי סוכנו של פיטר מסיללה, אך עדיין לא הוחלט האם להחתימו. המאמן רוני לוי עדיין לוחץ להביא למבחנים את החלוץ הארגנטינאי, פרנסיסקו אגרי.

משה הרוש מ"הארץ" מוסיף כי האכזבה העמוקה מיכולתו של בוקולי עשויה להוביל לשחרורו מהקבוצה כדי לפנות מקום עבור פאנטני. החלטה עקרונית על כך התקבלה לאחרונה בשיחה בין לוי ליעקב שחר, כשהמאמן הסביר לבעלים כי הוא מעדיף לשחרר את הברזילאי ולהשאיר את מסיללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully