וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הזאת כבר גדולה עליהן

24.9.2007 / 22:29

נבחרת הנשים הובסה 75:43 מול אלופת אירופה צ'כיה במשחק הראשון באליפות אירופה. המאמן אלי רבי: "יש דברים שאסור שיקרו"

אחרי המזל הגדול שהביא אותן לאליפות אירופה באיטליה מטורניר ההזדמנות האחרונה, ואחרי ההצלחה של נבחרת הגברים באליפות המקבילה, ציפו מנבחרת הנשים בהופעה הרביעית בתולדותיה ביורובאסקט לכבוד - כלומר, הפסד מינימלי לאלופת אירופה צ'כיה.

במחצית הראשונה זה עוד נראה מעודד, אבל באליפות הגברים כבר למדנו שמחציות ראשונות לא אומרות כלום. הנבחרת של אלי רבי התפרקה לחלוטין מול הרמה של אלופת אירופה, יותר נכון, כמה רמות טובות שמבדילות בין שתי הנבחרות. בסופו של דבר, הצ'כיות הביסו את הנבחרת 75:43 וכמו שזה נראה, לא יהיה לנבחרת שלנו מה למכור באליפות. מצד שני, גם הגברים הובסו מול רוסיה כך שלעולם אין לדעת.

במשחק השני בבית הישראלי, לטביה ניצחה את טורקיה 62:73.

מהלך המשחק

ישראל פתחה במשחק עם: לייני סלווין, לירון כהן, מירב דורי, ליעד סואץ וג'ניפר פליישר. השחקניות של רבי החזיקו מעמד בפתיחת המשחק ונהנו בעיקר מהחטאות של הצ'כיות מהעונשין, אלא שכעבור שש דקות, שלשה של יאנה וסאלה העלתה את האלופות ל-4:9. דקות טובות של שי דורון השאירו את הנבחרת במשחק כשהיא צימקה ל-11:7, הצ'כיות הגיבו בריצת 1:6, שהסתיימה בסל של הכוכבת אלה ויטקובה. שלשה של לירון כהן עם הבאזר הורידה את הפיגור של ישראל ל-17:11 בסיום הרבע הראשון.

שי דורון המשיכה במומנטום בפתיחת הרבע השני. סל גדול שלה ועוד שלושה ליי-אפים מוצלחים של לירון כהן הישוו ל-19:19 אחרי 3:30 דקות של משחק. כמו ברבע הראשון, גם הפעם הצ'כיות העבירו הילוך ועלו בפעם הראשונה במשחק ליתרון דו ספרתי, 22:32, כשנותרו שתי דקות למחצית. ויטקובה הוסיפה שלשה עם הבאזר והורידה את הצ'כיות להפסקה ביתרון 24:35.

בפתיחת המחצית השניה יחסי הכוחות באו יותר לידי ביטוי וריצה של הצ'כיות הובילה אותן ליתרון 26:44 כעבור שתי דקות בלבד. מה"מכה" הזאת הישראליות כבר לא הצליחו להתאושש והצ'כיות רק הגדילו את הפער בדרך ליתרון 31:54 בסוף הרבע השלישי, שסגר למעשה את הסיפור במשחק הזה.

קלעו לישראל: לירון כהן 16, שי דורון 10, ג'ניפר פליישר 5, ליעד סואץ 4, מירב דורי, לייני סלווין אקתרינה אברמזון וקטיה לויצקי 2 כל אחת.

רבי: "יש דברים שאסור שיקרו" (אריה ליבנת, "הארץ")

ביום שלישי מצפה לישראל יריבה נוחה יותר, לטביה, עם סיכוי להפתיע. השאלה היא כיצד תשפיע ההופעה הגרועה על היכולת ועל המוראל.

המאמן אמנון רבי: "לפני הטורניר אמרתי לבנות שעל כל משחק שנגמר נשים איקס, אבל אי אפשר להתעלם ממה שקרה היום. יש דברים שאסור שיקרו בטורניר רשמי. אי אפשר לא לקחת שלוש פעמים ריבאונד הגנה ולחטוף שלשה. עד היום הבנות הראו חוסן מנטלי, אני מקווה שמחר יהיה טוב. נעלה למשחק כדי לנצח, אנחנו רוצים מאוד לעלות שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully