וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגל חסר להפועל ת"א בגביע הטוטו

לי בוץ

24.9.2007 / 19:14

פציעות וחוסר סיכוי להעפיל שלב יתנו הזדמנות לשחקני המשנה מול בני יהודה (שלישי, 18:30). אכזבה בצוות המקצועי מכושרו של רועי דיין

הפועל תל אביב ערכה הערב (שני) את אימונה המסכם לקראת משחק גביע הטוטו מול בני יהודה מחר בבלומפילד (18:30). לרשותו של גיא לוזון עמד סגל חסר במיוחד, כשמזואה אנסומבו סובל מפציעה בכף הרגל. גם ברוך דגו, מסאי דגו, קובי סוויסה וטל חן, שמחלימים גם הם מפציעות ממושכות, ערכו אימוני ריצה קלים. מאור פרץ, שנעדר מהאימון אתמול בגלל פציעה בכף הרגל, ערך היום אימון ריצה קל בלבד. כל השישה צפויים להיעדר מהמשחק מחר.

הרכש החדש של הקבוצה, רועי דיין, ממשיך לערוך אימוני כושר בלבד, כשבצוות המקצועי מאוכזבים מרמת הכושר הגופני שלו. כידוע, דיין לא התאמן באופן סדיר מאז שסיים את חוזהו במכבי ת"א בתום העונה שעברה ופרט למחנה אימונים של סט. מירן הסקוטית, שבשורתיה נבחן בקיץ, התאמן באופן פרטי. "כושרו הגופני של רועי נמוך מאוד", אמר גורם בצוות המקצועי לוואלה! ספורט, "ציפינו שהוא לא יהיה בכושר מלא, אבל נראה כאילו במשך ארבעה חודשים הוא לא התאמן כלל".

בשל הסגל החסר והעובדה שלקבוצה שלושה הפסדים במפעל וסיכויים אפסיים לעלות שלב, גיא לוזון צפוי להעניק מחר מנוחה למרבית שחקני ההרכב ולהעניק את הקרדיט לשחקני הספסל ושחקני הנוער. השוער הראשון של האדומים, וינסנט אניימה, ירצה מחר עונש הרחקה ראשון מבין ארבעה, שספג מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות האגרוף ששלח לפרצופו של בלם בני יהודה, סלבר הודזיץ', במשחק הליגה בין שתי הקבוצות.

מי שיעמוד בין הקורות יהיה שוער המשנה, גליל בן שאנן, שיאייש את העמדה גם במשחק הליגה מול הפועל כפר סבא בשבת הקרובה. השוער השני של האדומים במשחק יהיה שוער קבוצת הנוער, אריאל טליאס.

יריבתה של הפועל תל אביב בשבוע הבא במסגרת גביע אופ"א, אי"ק שטוקהולם, סיימה את הדרבי הגדול של העיר מול דיורגארדן בתוצאה 1:1. את השער ליריבת האדומים ב-4 באוקטובר כבש ואלדמרין הברזילאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully