וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר בסיבוב השני בלוכסמבורג

24.9.2007 / 16:44

הטניסאית הישראלית המדורגת 16 בעולם חזרה לסבב וניצחה את ספארובה הצ'כית 3:6, 3:6. הראל לוי עבר את המוקדמות בבנגקוק

שחר פאר, הטניסאית הישראלית מספר 1, חזרה הערב (שני) לסבב המקצועני ופתחה בהצלחה את הופעתה בטורניר לוכסמבורג (על סך פרסים של 600 אלף דולר).

פאר (16 בעולם) גברה בסיבוב הראשון על לוסי ספארובה הצ'כית 3:6, 3:6. זה היה ניצחונה השני העונה של פאר על הצ'כית, בת גילה (20) המדורגת במקום ה-23 בעולם.

במערכה הראשונה, פאר השיגה שבירה במשחקון הרביעי כדי לעלות ל-1:3. למרות שנשברה במשחקון הבא, היא שלטה לגמרי במערכה בדרך לניצחון 3:6. את המערכה השניה היא פתחה בפיגור 2:0, אבל אחוזי הצלחה מצויינים בהגשה הראשונה ואופי חזק שגרם לה להציל 9 נקודות שבירה במשחק, הובילו אותה לשיחזור התוצאה מהמערכה הראשונה, גם בשניה.

פאר, שכבר הבטיחה לעצמה פרס כספי של 7,230 דולר, תתמודד בסיבוב השני מול המנצחת במשחק בין ורה זבונרבה הרוסיה ליוליה גאורגס הגרמניה.

הראל לוי בהגרלה הראשית בבנגקוק

הטניסאי הישראלי מספר 3, הראל לוי, העפיל היום (שני) להגרלה הראשית של טורניר בנגקוק בתאילנד (על סך פרסים של 550 אלף דולר). לוי, שטס לתאילנד אחרי היום הראשון של ההתמודדות בין ישראל לצ'ילה בגביע דייויס, צלח שלושה סיבובי מוקדמות בטורניר היוקרתי.

לוי (203 בעולם) ניצח בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון את אחד השחקים עם השמות הארוכים ביותר בסבב, התאילנדי פירקיאט סירילואטהיוואטאנה, בתוצאה 1:6, 0:6.

לוי, שהבטיח לעצמו פרס כספי של 5,385 דולר, יתמודד בסיבוב הראשון בטורניר מול תאילנדי אחר, דנאי אודומצ'וק (122 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully