וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר מבורקינה פאסו מגיע להתרשמות במכבי ת"א

לי בוץ

24.9.2007 / 14:44

סומאילה טאסמבדו ינחת בארץ ויצטרף לאימונים. אוהדי מכבי ת"א הפגינו מול משרדו של הרציקוביץ'. מרטינוביץ' ערך אימון חלקי

אוהדי מכבי ת"א הבטיחו וקיימו – לאחר שלפני יומיים הזהירו האוהדים כי הם מתכוונים לנקוט בפעולות מחאה בעקבות מצבה הכלכלי של הקבוצה, היום (שני) התאספו בשעות הצהריים כעשרים אוהדים מכל רחבי הארץ והפגינו כנגד הבעלים לוני הרציקוביץ' מול משרדי 'ישפאר' בהרצליה.

בין השלטים שהניפו האוהדים נכתב: "באנו מהנגב להבריח את השממה", "המדד של לוני תמיד בירידה", "מבצע ה-cash בדלת, מהתרומות יאסף כסף להבאת שחקן זר" ו"יהודים יקרים, אני מנהל כושל בעל קבוצה כושלת, אנא תרמו כמה שקלים לעזרה".

לאחר מספר דקות יצאה דוברת הקבוצה, טלי לייבוביץ', אל האוהדים, תוך שהיא משוחחת בטלפון עם הרציקוביץ'. "אני בשוק", אמרה לייבוביץ' לאוהדים, "זה לא בסדר מה שאתם עושים עכשיו, לוני תרם הרבה כסף למועדון".

גל שגב מחדרה, אחד האוהדים שנכחו בהפגנה, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "הקבוצה נמצאת בשפל חסר תקדים, ולכן החלטנו להגיע מכל הארץ לבית של לוני כדי להבהיר לו עד כמה המצב חמור מבחינתנו. לא יכול להיות שהוא זורק רוכשים פוטנציאליים ובמקביל מבקש תרומות ונדבות להבאת שחקני חיזוק. אם אין לו כסף שימכור את הקבוצה".

תומר יעקב, מראשי ארגון האולטראס, הוסיף: "אנחנו מקווים שלקראת השנה החדשה לוני יעשה חשבון נפש עם עצמו כלפי האוהדים ויבין שבלי כסף הקבוצה הזאת תתמוטט".

בתוך כך, בקבוצה מחכים לתשובה משון מקייטן, שצפוי להגיע ארצה בעוד כשבועיים לאירוע משפחתי ובמהלך שהותו בארץ אמור להגיע להחלטה סופית לגבי המועדון. תחילה מקייטן הציע לעזור לקבוצה בתקציב לרכש, אולם במקביל מחכה הרציקוביץ' לתשובה לגבי רכישת אחוזים ממכבי, כשבמקרה כזה הכסף אותו השקיע רוני מאנה במועדון יוחזר לו לאלתר.

במשחק הליגה מול מכבי חיפה תתקיים מחוץ לשערי איצטדיון בלומפילד התרמה למען אוהד מכבי תל אביב עומרי עטיה בן ה-13 וחצי, החולה בלוקמיה וזקוק בדחיפות להשתלת מח עצמות.

סומאילה טאסמבדו מגיע להתרשמות

ובצד המקצועי - נמשכת הרכבת האווירית בדרך לקריית שלום. הלילה (שני) ינחת בארץ קשר מבורקינה פאסו, סומאילה טאסמבדו, ששיחק באלופת מולדובה, שריף טריספול, בשלוש השנים האחרונות. טאסמבדו מגיע למספר ימי התרשמות ויתאמן עם הקבוצה. הקשר בן ה-24 נכלל בעבר בנבחרת מדינתו שהשתתפה באליפות אפריקה וגם באליפות העולם לנוער בשנת 2003.

מחר תתארח הקבוצה בקרית שמונה למשחק גביע הטוטו מול הפועל המקומית. הבוקר (שני) ערכו חניכיו של ניר לוין את האימון המסכם לקראת המשחק, כשמספר לא מועט של שחקנים מקבוצת הנוער הוקפצו לקבוצה הבוגרת על מנת לעבות את הסגל מחר.

בלם הקבוצה, מילאן מרטינוביץ', שחזר אמש ארצה בשעת לילה מאוחרת לאחר שהייה של כשבוע וחצי בסרביה, ערך הבוקר יחד עם שני פצועים נוספים - יניב עזרן ואורי שטרית - אימון אישי, שכלל ריצות ותרגילי זריזות, בהדרכת מאמן הכושר, ד"ר איציק בן מלך. כל השלושה לא צפויים להיכלל בסגל למשחק מחר, כשבימים הקרובים יתברר מצבם הרפואי והסיכוי שיוכלו לשחק מול מכבי חיפה בשבת. עוד נמנים על מצבת הפצועים של הקבוצה - דן רומן, ארז מסיקה וקובי מוסא, שלא נטלו חלק באימון היום וייעדרו גם מחר.

ניר לוין יקווה לרשום בגביע הטוטו את ניצחונו הרשמי הראשון כמאמן מכבי ת"א, ולשחזר את המפגש הראשון של הקבוצות בטורניר, אז ניצחו הצהובים בבלומפילד 1:2 משערים של יאניק קמאנן ויוסי שבחון. מכבי תל אביב מדורגת במקום השני של בית א' עם 6 נקודות, 5 נקודות יותר מהיריבה קרית שמונה, שמדורגת שלישית. כזכור, שתי המסיימות הראשונות בכל בית יעפילו לשלב הבא.

עדכון ראשון: 24.9.07, 12:05
עדכון אחרון: 24.9.07, 14:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully