וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר הביא את פנטאני, לוי רוצה את אגרי

24.9.2007 / 11:27

למרות שהערב ייבחן החלוץ הדרום אפריקאי, שהוצע לנשיא, המאמן נוטה להעדיף דווקא את החלוץ הארגנטינאי. אם אחד מהם יוחתם, מסיללה ישוחרר

אחרי אי אילו שמועות וידיעות על מי בעצם הביא את שחקני הרכש החדשים של מכבי חיפה והחליט על המהפך ערב פתיחת העונה, מסתמן סוג של ויכוח בין נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, למאמן רוני לוי, סביב איוש עמדת החלוץ. יצוין כי השניים ביחסים מצוינים ואין מדובר בכלל בעימות, אלא בדילמה מקצועית.

בזמן שהחלוץ הדרום אפריקאי, ת'מבינקוסי פנטאני, נחת בישראל, במכבי חיפה מדווחים שהמאמן, רוני לוי, ביקש מראשי הקבוצה לזמן למבחנים את החלוץ הארגנטינאי, פרנסיסקו אגרי (30, 178). פנטאני הוצע לבעלים יעקב שחר על ידי סוכנו של פיטר מסיללה. אגרי הוצע לרוני לוי על ידי סוכן אחר. המאמן, ככל הידוע, נוטה להעדיף את החלוץ הדרום אמריקאי ולא את החלוץ של הנשיא.

כדי לצרף חלוץ זר לסגל, לוי נוטה לשחרר את הקשר הדרום אפריקני, פיטר מסיללה, ולא את אחד הקשרים הברזילאים, פאוליניו, רנאטו או גוסטבו בוקולי. בחיפה קיבלו החלטה להשאיל את השחקן לקבוצה אחרת, וכבר שוחחו עם מספר קבוצות מליגת העל.

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני ייבחן הערב (שני, 18:30) במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה. לכן, לוי החליט להקפיא את מסיללה משום שמכסת הזרים כבר מלאה. למרות שפנטאני נחת, דומה שלוי מעוניין דווקא בחלוץ אחר, פרנסיסקו אגירה מסנט גאלן השוויצרית. אם פנטאני, שיחזור למולדתו ביום חמישי, לא ירשים, אגירה יגיע כנראה למבחנים.

מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא דווקא רנאטו, שממשיך לגלות יכולת טובה באימונים האחרונים. ליאור רפאלוב, שלקראת סיום האימון אתמול התבקש להצטרף למאמן הכושר, דידי חממי, יישב על הספסל.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, דקל קינן, דייגו קרוסה, אדורם קייסי; ג'ובאני רוסו, גוסטבו בוקולי, רנאטו, פאוליניו; יניב קטן, תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully