וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוראטי וגליאני מכינים אליבי

24.9.2007 / 11:03

מילאן ואינטר נחשדות ששינו את הדוחות הכספיים על ידי עיוות מחירי השחקנים. 66 אוהדי לאציו נעצרו לפני המשחק מול אטאלנטה

לוצ'יאנו ספאלטי מרגיש טעם חמוץ-מתוק בפה. אמנם קבוצתו רומא ביצעה אתמול (ראשון) מהפך ביתי נגד יובנטוס ועלתה ליתרון, תוך שהיא מנצלת החטאת פנדל של אלסנדרו דל פיירו, אבל שער של וינצ'נזו יאקווינטה שתי דקות לסיום הרס לרומא את המאזן המושלם בליגה האיטלקית, וחילק את הנקודות בין הקבוצות.

"אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו", אמר אחרי המשחק מאמן הג'יאלורוסי, "מהמצבים שיצרנו. אי אפשר לנצח כל הזמן, ותיקו הוא סביר, אבל הגיעו לנו 3 נקודות". על אף איבוד הנקודות, רומא מוליכה את הליגה האיטלקית, ובהשוואה ליריבותיה, אינטר ומילאן, היא נראית טוב מאוד. "אנו ממשיכים לעבוד כמו בעונה שעברה, אין חדש. לא ניקח קשה את ההחמצות שהיו לנו, ואולי עלינו ללמוד להוציא את המיטב מההתלהבות שלנו, שעלולה לעיתים להוביל לטעויות".

יאקווינטה, שמקבל אשראי רב מממאמן הביאנקונרי, קלאודיו ראניירי, מספק סוג של תמונת מראה לדבריו של ספאלטי."זה היה משחק קשה. רומא היא קבוצה נהדרת, הטובה מכל אלה שהתמודדנו נגדן עד כה", אמר שחקנה של אלופת העולם, "היינו יכולים לנצח, ובזבזנו הרבה הזדמנויות. האמנו עד הסוף, ולקחנו הביתה נקודה חשובה".

דויד טרזדה, שכבש את שערו ה-100 בסרייה A, רואה בתיקו נגד מוליכת הטבלה הוכחה לכך שהגברת הזקנה מועמדת לאליפות. "לא היינו בטוחים איך תעבוד תוכנית המשחק, והפתענו את עצמנו. שיחקנו נגד הקבוצה הכי טובה כיום באיטליה, והאמנו בעצמנו. בזכות זה יצאנו עם נקודה".

להיכן נעלמה היהירות היובנטינית? "יש לנו קבוצה מצוינת, ועלינו להאבק על האליפות עד הסוף", הוסיף הצרפתי והחזיר מעט גאווה ללחיי האוהדים, אבל נשיא יובה, ג'ובאני קובולי ג'יגלי מיהר למתן את ההצהרות של חלוצו. "לזכות בסקודטו יהיה נס", אמר, כאילו לא מדובר בנשיא המועדון שזכה בהכי הרבה אליפויות איטליה. "דל פיירו החטיא פנדל, אבל כבש עבורנו כל כך הרבה פעמים בעבר. הוא נתן, נותן וייתן המון ליובנטוס", הוסיף ג'יגלי.

מוראטי וגליאני מסתבכים

נראה שהבעלים של אינטר, מאסימו מוראטי, וסגן נשיא מילאן, אדריאנו גליאני, מסתבכים בפרשייה פלילית. רשויות החוק באיטליה חקרו מאז ינואר האחרון את חלקם של השניים בחשדות לגבי הטיית חוזים בסרייה A.

על פי החשד, המועדונים שינו את הדוחות הכספיים שלהם על ידי עיוות מחירי השחקנים אותם קנו ומכרו. שני המועדונים דחו בתוקף את טענותיו של ראש התביעה, קרלו נוקרינו, אשר ביקש מבית המשפט של מילאנו להעמיד את השניים למשפט.

עוזי דן מ"הארץ" מוסיף: משטרת איטליה ממשיכה להילחם ביד קשה באלימות החולגנים. 66 אוהדי לאציו נעצרו ממש לפני המשחק ביום ראשון נגד אטאלנטה אחרי שהתפרעו והפריעו לתנועה. המשטרה האיטלקית הודיעה כי תפעל בתקיפות נגד כל גילויי אלימות במגרשי הכדורגל או מחוצה להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully