וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קליבלנד והאיינג'לס עלו לפלייאוף

24.9.2007 / 0:25

האינדיאנס הבטיחו את אליפות המרכז לאחר 2:6 על אוקלנד, האיינג'לס ניצחו את סיאטל. מילווקי ויתרה, הקאבס מפלסים דרך לאוקטובר

התמונה ב-NL מותחת בהרבה, אבל ב-AL נסגרים דברים, ולכן הלילה נתחיל בסקירה עם החטיבה הזו.


קליבלנד - אוקלנד 2:6

בפעם הראשונה מאז 2001, האינדיאנס מוצאים עצמם בפלייאוף דרך אליפות בית המרכז. אחרי הניצחון של ג'ייק ווסטברוק (שבעה אינינגים, תשעה חשמולים), דטרויט כבר לא יכולה למחוק את הפער. רפאל בטנקורט רשם שמירה נקיה ונתן את האות לחגיגות של השבט בחדר ההלבשה, כשההפסד של בוסטון מאפשר לקליבלנד לזגזג איתה במאזן הכללי ולהתמקם לפניה. "החבר'ה האלה חיים בייסבול ואוהבים להיות ביחד", אמר המאמן, אריק וודג'. דאלאס בריידן עם ההפסד, דריק בארטון עם הומר לאייז.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 4:7

בשנה שעברה נעדרו האיינג'לס מהפלייאוף, העונה הם חוזרים אליו, וכמו קליבלנד, מה שהיה ידוע כבר הרבה זמן הפך לסופי עם הניצחון על המארינרס. זה היה משחק הבית האחרון של המלאכים בעונה הרגילה, אבל אל פחד - הם ישחקו לפחות עוד אחד, אולי שניים, בפלייאוף. שבעה ושבעה של ג'ון לאקי נעלו עבורו ניצחון 18 במספר, כשפרנסיסקו רודריגז רושם שמירה מספר 38.


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 5:7

היאנקיז יהיו בפלייאוף, גם אם לא רשמית, והם לא יודעים עדיין מאיזה מקום, כי נכון לעכשיו הפער מהרד סוקס עומד על משחק וחצי בלבד. מייק מוסינה זכה בניצחון הקריירה ה-250 שלו, ולמרות שנקלע לפיגור מוקדם של 3:0 הלך שבעה וחמישה עד לניצחון. דסטין מקגאוון עם ההפסד, אבל מה שחשוב הוא מי ששמר - ג'אבה ג'אבה צ'מברליין, שרשם את הראשונה שלו בקריירה. ואמרו בקול: ג'אבה, ג'אבה - ג'-א-ב-ה!


טמפה ביי - בוסטון 4:5

למרות שהבטיחו עליה לפלייאוף, הרד סוקס עדיין לא בטוחים באליפות המזרח. טים וייקפילד, עם מאזן חיים 2:19 נגד טמפה ביי ו-0:9 בטרופיקנה פילד, ספג את הפסד הבכורה שלו במגרש המקורה במערב פלורידה, כשגם מיני קאמבק של הרד סוקס לא הצליח לעזור. אל רייס שמר היטב למרות הפאדיחות מהלילה הקודם, ואדווין ג'קסון זכה בניצחון. הומרים לדלמון יאנג מטמפה ביי ולאלכס קורה מבוסטון.


יתר התוצאות:

דטרויט - קנזס סיטי 2:7
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 1:7
טקסס - בולטימור 0:3

מילווקי מניפה דגל לבן

אטלנטה - מילווקי 4:7

זה היה אך סמלי עבור הברוורס לוותר כך על העונה. גם יתרון 1:4 באינינג השישי לא הספיק למבשלי השיכר, שראו כיצד הם מאבדים עונה שלמה. למילווקי עוד שבעה משחקים, וכשהפער משיקגו קאבס עומד על 3.5 משחקים, הסיכויים הופכים לתאורטיים בלבד. המאמן נד יוסט הורחק באינינג השביעי, בו ספגו הברוורס ארבע ריצות, במהלך שסימל הרמת ידיים. ריאן בראון עם הומר מספר 32 לא הושיע את מילווקי, מני אקוסטה עם הניצחון ורפאל סוריאנו עם השמירה. הפסד לקלאודיו ורגאס.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 0:8

קרלוס זמבראנו לא תמיד רווה העונה נחת מהקהל בריגלי, אבל במשחק הזה באמת שאף אחד לא יכול היה לבוא אליו בטענות. זמבראנו הכיש שישה חובטים בשישה אינינגים, זכה בניצחון ה-17 שלו והשאיר אבק מאחורי הברוורס, בדרך להבטחת התואר במרכז. דרק לי ורוני סדניו חבטו להומרים, טום גורזלאני עם ההפסד.


וושינגטון - פילדלפיה 3:5

איי, כואב, כואב. המטס ניצחו, הפיליז הפסידו והפער בבית המזרח עומד על 2.5 משחקים, והחמיצו הזדמנות לשפר עמדות בקרב על הויילד קארד. ביתרון 1:2 באינינג השישי חטפה פילי שתי ריצות ולא הצליחה להשיב לידיה את המושכות. חמישה אינינגים בלבד לקול האמלס, כשאנטוניו אלפונסקה נוחל את ההפסד. ניצחון ללואיס איאלה ושמירה לצ'אד קורדרו בוושינגטון.


פלורידה - ניו יורק מטס 7:6

בילי וגנר חזר מפציעה ומיהר לעשות את מה שהבולפן של המטס יודע לעשות הכי טוב: לקלקל ולהרוס. וגנר נתן הומר משווה לדני אוגלה באינינג התשיעי, אבל למרבה המזל דייויד רייט היה שם, כשחבט לסינגל מנצח באינינג ה-11, ואיפשר לג'ו סמית לרשום ניצחון ולסקוט שונווייס לקצור את השמירה. קרלוס דלגאדו ופול לו דוקה עם הומרים לניו יורק, שמתקרבת לזכיה שניה ברציפות בבית המזרח.


סן דייגו - קולורדו 7:3

או-אה, מה שקורה בקרב על הויילד קארד. לפאדרס הייתה הזדמנות לברוח לפיליז ולפתוח פער של משחק וחצי, ובמקום זאת הם נוצחו ואיפשרו לרוקיז המפתיעים להתקרב כדי 2.5 משחקים מהם. גארט אטקינס ובראד הופ, ששחט את סן דייגו בכל הסדרה הזו, חבטו להומרים וסייעו לג'ף פרנסיס המצוין, עם שמונה ושמונה, לנצח. גרג מדוקס זעזע קשות ונחל את ההפסד, והפלונטר בתמונת העלייה רק גדל.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 7:1

זו אולי לא הדרך הכי יפה להתקדם, אבל בכל מקרה הדיאמונדבקס ממשיכים ליהנות מההפסדים של סן דייגו כדי לעשות עוד צעד לעבר אליפות המערב. זאת, למרות שהם עצמם לא ממש נצצו מול הדודג'רס. ג'יימס לוני וטוני אבריו חבטו להומרים וזיכו את צ'אד בילינגסלי בניצחון. אדגר גונזאלס נחל את ההפסד.

במשחקים נוספים:

סט. לואיס - יוסטון 3:4
סן פרנסיסקו - סינסינטי 4:5

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully