וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן חזרה לדרוס

23.9.2007 / 20:33

הבווארים, שסיימו את שני משחקיהם האחרונים בתיקו, הביסו 1:4 את קרלסרוהה בחוץ וכבשו את הפסגה. לברקוזן גברה 0:3 על האנובר

המחזור השישי בליגה הגרמנית נחתם היום (ראשון) עם שני משחקים. הטוענת הראשית לכתר, באיירן מינכן, חזרה לעצמה עם ניצחון חוץ גדול 1:4 על קרלסרוהה. באייר לברקוזן גם השיגה ניצחון חוץ מרשים, 0:3 נגד האנובר 96.


קרלסרוהה - באיירן מינכן 4:1

הקבוצה של אוטמאר היצפלד פתחה את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, אבל לאחר מכן באו שתי תוצאות תיקו 1:1 נגד המבורג ושאלקה. הערב יצאו הבווארים למשחק חוץ נגד העולה החדשה. אוליבר קאן, שוער באיירן, חזר למחוזות ילדותו ושיחק מול הקבוצה בה גדל. לוקה טוני, שהיה פצוע לאחרונה, התאושש ואין יותר טוב מכדי לפתוח עם שער כבר בדקה החמישית. חלוץ הרכש השני, מירוסלאב קלוסה, הכפיל את היתרון בדקה ה-20. חאמיט אלטינטופ, שחקן רכש נוסף, העלה את באיירן ל-0:3 ארבע דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה. מאסימיליאנו פורסלו צימק (52), אבל זה רוברטו חתם את התוצאה בדקה ה-75. הבווארים חוזרים למקום הראשון כשהם עם 14 נקודות, שתיים יותר מהשנייה, הרטה ברלין.

האנובר - באייר לברקוזן 3:0

במשחק השני שנעל את המחזור השיגה הקבוצה של מיכאל סקיבה ניצחון שלישי העונה והיא עם 11 נקודות במקום השלישי. מסכת הכיבושים נפתחה רק בדקה ה-50 אז הבקיע סטפאן קישלינג. ארתורו וידאל העלה את האורחים ליתרון מבטיח בדקה ה-68. שש דקות לאחר מכן כבש מלך השערים של הבונדסליגה בעונה שעברה, במדי בוכום, תאופאניס גקאס היווני את השלישי בפנדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully