וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "השופט הכריע את התוצאה"

23.9.2007 / 20:13

אברהם גרנט, מנג'ר צ'לסי, ביקר את איש המשרוקית אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד. "קרו שם הרבה דברים מוזרים". פרגוסון: "האדום היה נמהר מדי"

אברהם גרנט מנג'ר צ'לסי הוביל הערב (ראשון) את קבוצתו למשחק החוץ הקשה נגד האלופה, מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים ניצחו 0:2, המשיכו את הרצף הטוב שלהם, שכולל חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, והמשיכו לכחולים את הפתיחה הרעה של העונה. היונייטד אמנם שלטו במשחק לכל אורכו, אבל השופט עזר להם לא מעט עם הרחקתו של ג'ון אובי מיקל מהמיליונרים, שהשפיעה רבות על המשחק.

בסיום המשחק התפנה גרנט לומר: "אני צריך לחשוב על זה. יותר מדי דברים מוזרים קרו היום - ההרחקה, תוספת הזמן במחצית הראשונה, בה הם הצליחו לכבוש את השער הראשון, וכן ההחלטה על הפנדל. השופט הכריע את התוצאה - שיחקנו 10 נגד 11, רק אז הם הצליחו להבקיע נגדנו.

"אני שמח מאוד מהתפקוד של הבחורים", פרגן גרנט, "הם נתנו הרבה מאוד היום. נעשה את מה שצריך על מנת להשתפר ולעשות את הקבוצה טובה יותר. אני גאה מאוד על מה שהשחקנים עשו השבוע - איך שהם התנהגו והתאמצו וכמו כן על הרוח שהם הפגינו במהלך השבוע ובמשחק".

מן העבר השני מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, סר אלכס פרגוסון, הסכים עם חלק מדבריו של גרנט לגבי השופט: "אני חושב שההרחקה הייתה נמהרת מדי. אמנם הפגיעה של אובי מיקל הייתה חמורה ויכולה לפצוע, אבל אני מכיר שופטים שהיו נותנים למשחק להמשיך.

"לעומת זאת, תיקולו של ג'ו קול את כריסטיאנו רונאלדו היה שווה כרטיס אדום. השופט שלף רק צהוב מכיוון שמיקל נשלח קודם לכן החוצה. הוא פשוט רצה לאזן את ההחלטה הקודמת שלו". על ההופעה של שחקניו, בה כבשו יותר משער אחד, דבר שלא עשו מאז פתיחת העונה, אמר פרגי: "יכולנו להבקיע עוד שניים או שלושה שערים, פטר צ'ך סיפק כמה הצלות מרהיבות החל מן הרגע הראשון של הפתיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully