וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע: "עכשיו אני רוצה לתת בראש בבית העליון"

23.9.2007 / 20:40

דודי סלע, גיבור היום, חגג את הניצחון הסנסציוני על צ'ילה: "אני פורח מול הקהל הזה". אנדי רם: "הצ'יליאנים עשו תרגילים מלוכלכים"

ברני ארדוב

צילם וערך: דרור פיקלני

כמה שמחה התפרצה הערב (ראשון) ברמת השרון. דודי סלע השלים ניצחון מדהים על המדורג שישי בעולם, פרננדו גונזאלס, אחרי חמש מערכות ארוכות, וישראל ניצחה 1:3 את צ'ילה באחד ההישגים הגדולים של הטניס הישראלי.

ביום חמישי הקרוב, ב-12 שעון ישראל, תתקיים בלונדון ההגרלה לבית העליון. מתוך 16 הנבחרות שישתתפו בהגרלה, ישראל הן בשמונה ששייכות לדרג השני. ישראל תפגוש אחת מהנבחרות הבאות (בסוגריים מצוין מקום ההתמודדות): רוסיה (בית), ארגנטינה (ייקבע בהגרלה), ארה"ב (הגרלה), ספרד (חוץ), גרמניה (בית), שבדיה (הגרלה), צרפת (חוץ), בלגיה (חוץ).

למה מי זה גונזאלס?

גיבור היום, דודי סלע, שהשלים שני ניצחונות חשובים במשחקי היחידים, היה נרגש אחרי המשחק. "שבוע לפני הדייויס הבטחתי לחברים שלי שאנצח את שני המשחקים, ועמדתי במילה שלי", הסביר סלע מדוע רץ לחבריו בקהל אחרי המשחק, "במהלך המשחק פחדתי בלב שלא אאכזב את כולם, אחרי חמש שעות של מאמץ, אבל גם אם הייתי מפסיד - נועם היה עושה את העבודה. אני לא מאמין שזה קרה לי. עכשיו אני רוצה לתת בראש בבית העליון".

"אין ספק שבארץ, לשחק מול הקהל שלנו, זה מוציא ממני את המיטב", אמר סלע, "יכול להיות שאם הייתי משחק כל החיים שלי מול הקהל הזה, הייתי נכנס מהר יותר למאייה הראשונה. אני חושב שאני שווה מקום 60 בעולם". נועם אוקון סיכם: "קיסר אין לנו בארץ, אבל יש לנו מלך, וקוראים לו דודי".

אין ספק שדבר שהעיב מעט על השמחה היה המתיחות בין המחנה הישראלי לצ'יליאני. האורחים הרבו להתלונן על השיפוט ועל הקהל (והאמת, בכל הנוגע לקהל יש בסיס לתלונותיהם), והיום הקפטן הישראלי אף הגיש טישו לקפטן הצ'ילאני, כאות לבכיינותם של האורחים. "הם היו בטוחים שהם פייבוריטים", אמר אנדי רם על ההתנהגות של הצ'יליאנים, "אז הם ניסו לנצח אותנו בתרגילים מלוכלכים. אני שמח שהוכחנו להם שאנחנו יכולים לנצח על המגרש, ובצדק".

נועם אוקון, שפרש מהמשחק האחרון, שנערך לפרוטקול בלבד, הסביר: "עוד בחימום בבוקר סבלתי מכאבים בפרק היד, ובשביל משחק לא חשוב, אין טעם להחמיר את הפציעה. אם זה היה משחק מכריע הייתי נלחם, אבל אני חושב שעשיתי ג'סטה לקהל. אני כבר רוצה לרוץ לחגוג עם החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully