וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאליטי צ'ק

23.9.2007 / 23:56

ויאדוליד החזירה את ריאל מדריד לקרקע, כשסיימה עימה ב-1:1. אוואט שמר על שער נקי ב-0:0 נגד חטאפה. ולנסיה עם ניצחון שלישי רצוף

המחזור הרביעי בליגה הספרדית הושלם היום (ראשון) עם שמונה משחקים, לאחר שאמש, במשחק המרכזי, גברה ברצלונה 1:2 בביתה על סביליה. ריאל מדריד, שהייתה מושלמת עד כה, סיימה ב-1:1 דרמטי עם העולה החדשה המפתיעה, ויאדוליד.

השוער הישראלי דודו אוואט, שספג בשני המחזורים הראשונים של העונה 5 שערים, הצליח לשמור בפעם השנייה ברציפות על שער נקי במשחק נגד חטאפה. הבעיה מבחינת דפור שהיא לא השכילה לכבוש נגד השוער המצוין של חטאפה, רוברטו אבונאנדסיירי. ולנסיה השיגה ניצחון שלישי ברצף, לאחר שגברה בחוץ על בטיס סביליה 1:2.

סראגוסה השיגה ניצחון בתוצאה זהה בביתה על אוסאסונה. אתלטיק בילבאו יצאה למשחק חוץ בלבנטה, ונחשו מה? ניצחה גם היא באותה תוצאה. ויאריאל גברה 0:2 ב'אל מדריגל' על העולה החדשה מורסיה ואילו אלמריה נפרדה בתיקו 1:1 עם מאיורקה. אתלטיקו מדריד השיג ניצחון ראשון העונה, זה קרה בביתה עם 0:4 נגד סנטאנדר.

ריאל קירטעה, ולנסיה בדהרה

ויאדוליד - ריאל מדריד 1:1

הלבנים של ברנד שוסטר, ששיחקו הערב בסגול, יצאו לאצטדיון 'חוסה סורייה' כשהם מובילים את הטבלה עם מאזן של 3 מ-3. התנועה על כר הדשא במחצית הראשונה הלכה בכיוון אחד בלבד - לשערו של איקר קסיאס. רק הצלות של השוער וההגנה שלו והחמצות מסמרות שיער של העולה החדשה מנעו פיגור מהאלופה.

בדקה ה-70 פדרו לופז עשה לזה סוף כשהעלה את ויאדוליד ליתרון מוצדק. לופז שלח טיל אדיר ויפהפה לחיבורים של קסיאס, שהתעופף לשווא. ריאל נראתה חלש מאוד ולא הציגה מאומה מהיכולת של שלושת המחזורים הראשונים, אבל לקראת הסיום, בדיוק כמו בעונה שעברה, החלה ליצור לחץ מאסיבי על היריבה. בדקה ה-87 מהלך מבריק שהחל ברובן, שננכס כמחליף, המשיך בגוטי ונגמר בשער של חאבייר 'הארנבון' סביולה, אחרי בישול של ואן ניסטלרוי. ברנד שוסטר צריך לחזק כמה ברגים במכונה.

בטיס - ולנסיה 2:1

הקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס השיגה ניצחון שלישי רצוף לאחר ההפסד במחזור הראשון העונה. 68 דקות לקח לקבוצה מעיר התפוזים להבקיע את הראשון. מיגל מונטיירו חתום על השער. 14 דקות אחר כך השכין חואקין את השני ברשת של האנדלוסים. אגוסטו רפאל סוביס צימצם ארבע דקות לסיום, אבל זה לא הספיק. המקומיים סופגים הפסד שני העונה והם עדיין ללא ניצחון ורק עם שתי נקודות.

ניצחון ראשון לאתלטי

אתלטיקו מדריד - סנטאנדר 0:4

סוף סוף. אחרי שתי תוצאות תיקו והפסד במחזור הראשון העונה בדרבי לריאל, השיגו חניכיו של חאבייר אגירה ניצחון ראשון העונה. ולא סתם ניצחון, אלא הבסה ועוד לעיני צופיהם בוויסנטה קלדרון. ראול גרסיה כבש את הראשון בדקה ה-12. סרחיו אגוארו, שגם כבש שבוע שעבר בתיקו נגד מורסיה, הבקיע את השני (69). חלוץ הרכש מויאריאל, דייגו פורלאן, הרשית את השלישי בדקה ה-76. שחקן רכש אחר, סימאו סברוסה, שהגיע מבנפיקה חתם את הניצחון הענק של הרוחיבלנקוס בדקה ה-86. שחקן סנטאנדר, ג'ורדי ופז, הורחק בדקה ה-64.

סראגוסה - אוסאסונה 1:2

גם סראגוסה חגגה ניצחון ראשון העונה. פרנסלינו מתוזאלם העלה אותם ליתרון בדקה ה-17 ב'לה רומראדה'. חואנפראן השווה שבע דקות לאחר מכן. אבל דייגו מיליטו אמר את המילה האחרונה בפנדל בדקה ה-70. הביתיים, עם מאזן חביב של 5 נקודות, 5 שערי זכות ו-5 שערי חובה. הקבוצה מפמפלונה מתחת לקו האדום.

לבנטה - אתלטיק בילבאו 2:1

אשתקד נלחמו הבאסקים מאוד קשה נגד הירידה, לבסוף הצליחו להישאר בליגה הראשונה. השנה, הם הבינו שאסור להם לחכות עד הסוף והערב השיגו ניצחון ראשון. אריץ אדוריז כבש צמד לרוחיבלנקוס בדקות 9 ו-73. כריסטיאן ריגאנו רק צימק בדקה ה-77. הקבוצה מוולנסיה ממשיכה לסחוב את כל הליגה הספרדית על הכתפיים הצנומות שלה.

חטאפה - לה קורוניה 0:0

דודו אוואט וקבוצתו, דפורטיבו לה קורוניה, יצאו למשחק חוץ ב'קולוסיאום אלפונסו פרז' של הקבוצה מהפרבר המדרידאי. זה היה מפגש בין שניים מהשוערים היותר טובים בספרד, אוואט ורוברטו אבונאנדסיירי הארגנטינאי. שניהם שמרו על רשת נקייה. אוואט חוגג משחק שני ללא ספיגה.

ויאריאל - מורסיה 0:2

צמד של החלוץ האיטלקי המוכשר, ג'וזפה רוסי, שנקנה הקיץ על ידי ויאריאל ממנצ'סטר יונייטד, כבש ב'אל מדריגל' צמד נגד מורסיה לקראת הסיום (84 ו-90) כדי להעניק לצוללת הצהובה ניצחון שלישי העונה.

אלמריה - מאיורקה 1:1
לאמלריה: חוזה מנה (33), למאיורקה: דניאל גונזאלס גויזה (78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully