וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר העבירה לבואטנג מיליון שקל

אורי שלו

23.9.2007 / 18:04

במועדון הירושלמי הבינו את גודל המצוקה אליה נקלע הקשר הגנאי, עקב המשפט שמתנהל מול סוכנו ומשכורתו שעוקלה, ועשו צעד ענק לקראתו

בית"ר ירושלים עשתה היום (ראשון) צעד גדול לכיוונו של שחקנה הגנאי דרק בואטנג, כשהעבירה לו משכורת על סך כמיליון שקל במזומן על מנת לפייסו, זאת לאחר שחווה ימים רעים לאחרונה.

תחילת הסיפור הוא בסכסוך רב ימים בין בואטנג וסוכנו. הפרשה הסבוכה הגיע אל כותלי בין המשפט, שם מתנהל דיון ארוך כאשר כל אותו הזמן, משכורתו של בואטנג מעוקלת. הגנאי, שקרוב לחצי שנה לא קיבל שכר היה מאוד מדוכדך. ההשפעה של הדבר ניכרה על השחקן במגרש, שם לא הפגין את אותה יכולת משכנעת משנה שעברה.

במועדון הבינו את גודל הצרה אליה נקלע השחקן והיום העבירה לו הקבוצה תשלום במזומן על סך כמיליון שקל, שכר השווה ערך לחצי שנת עבודה. מה גם שנרמז לבואטנג כי בית"ר תתחייב על ערבות בסך כמאתיים אלף דולר במידה ויפסיד במשפט לסוכנו. הצפי הוא שבואטנג אכן יפסיד במשפט, כך שבית"ר תישא בעלות בפועל.

יצוין כי בתחילת הסכסוך של בואטנג עם סוכנו, בית"ר הסכימה לממן לו רק שכר טרחה של עורך דין. בימים האחרונים, לאחר שהבינו כי הדבר פוגע ביכולותו של השחקן, הלכו בבירה על כל הקופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully