וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראה משחק עונה

23.9.2007 / 17:12

לשם שינוי, קרב הצמרת באיטליה עמד בציפיות, כשרומא ויובנטוס נפרדו ב-2:2 מלהיב. רק 2:2 לאינטר מול ליבורנו, לאציו עדיין בלי ניצחון

משחק העונה הראשון של הליגה האיטלקית עמד בציפיות, כשיובנטוס ורומא נפרדו ב-2:2 אחרי משחק מהיר ואיכותי. הג'ילארוסי איבדו נקודות ראשונות העונה. האלופה אינטר שוב שמטה נקודות, לאחר שנפרדה רק ב-2:2 מול ליבורנו. נאפולי נעצרה אחרי שני ניצחונות וסיימה בתיקו נטול שערים עם אמפולי, לאציו הפסידה לאטאלנטה 2:1.

רומא - יובנטוס 2:2

בדרך כלל משחקים מרכזיים בליגה האיטלקית הם מאוד "טקטיים", שזו למעשה מילה שמנסה לחפות על כדורגל משעמם, אבל הפעם שתי הקבוצות סיפקו את הסחורה. יובה, העולה החדשה, רצתה להוכיח שהעונה היא מסוגלת להתמודד על התואר, והיכולת המרשימה באולימפיקו בהחלט יכולה לעודד את ראניירי. רומא, לעומת זאת, נעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אבל בינתיים היא מדורגת ראשונה ונראית הקבוצה הטובה בארץ המגף.

דויד טרזגה העלה את האורחת מטורינו ליתרון 0:1 בדקה ה-17, בשערו ה-100 בסרייה A והחמישי העונה, אבל צמד של המלך הגדול של הרומאים, פרנצ'סקו טוטי, בדקות ה-30 וה-36 השלים מהפך וקבע 1:2. דל פיירו החמיץ פנדל, אבל אז שער נגיחה של וינצ'נזו יאקווינטה בדקה ה-88 השווה ל-2:2, ורומא מאבדת שתי נקודות ראשונות.

ליבורנו - אינטר 2:2

באלופת איטליה כבר הבינו שהעונה זה לא יילך בקלות שבה הם השיגו את האליפות בעונה הקודמת, וסיימו בפעם השנייה בתיקו תוך ארבעה מחזורים. אמנם אינטר ממוקמת במקום השני, אבל בינתיים, גם אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה בליגת האלופות, זה לא נראה מרשים.

דניאלה דה וצה העלה את ליבורנו ליתרון כבר בדקה הראשונה, אבל זלאטן איברהימוביץ' השווה בדקה ה-35 אחרי סדרה ארוכה של החמצות. מאסימו לוביזו (63, פנדל) החזיר את היתרון למארחת, אבל שוב היה זה השבדי הבינלאומי שאיזן בדקה ה-72 בפנדל נוסף.

תוצאות נוספות

אמפולי - נאפולי 0:0

העולה החדשה מעיר הנמל פתחה את העונה עם הפסד ביתי מאכזב, אבל מאז הגיבה עם שני ניצחונות מצוינים על אודינזה וסמפדוריה. היום, הנאפוליטנים חזרו לסורם, עם תיקו מאופס.

אטאלנטה - לאציו 1:2

אחרי שלוש תוצאות תיקו, חיפשה הקבוצה מעיר הבירה ניצחון ראשון. אנטוניו לאנגלה (43) העלה את המארחת ליתרון, מאסימו מותארלי (69) השווה ל-1:1, ושכבר נראה היה שלאציו תסיים עם תיקו רביעי רצוף, ריקרדו זאמפאנה כבש את שער הניצחון לנראזורי בדקה ה-90, שהעלה אותה למקום השלישי.

קטאניה - פיורנטינה 1:0
לפיורנטינה: אדריאן מוטו (4)

טורינו - סיינה 1:1
לסיינה: מאסימו מאקארונה (53), לטורינו: פאולו הרנן דלפיורה (24)

קליארי - פאלרמו 1:0
לפאלרמו: כריסטיאן זאקארדו (15)

סמפדוריה - גנואה 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully