וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למסי אין גבולות"

23.9.2007 / 13:52

חואן לאפורטה לא חסך שבחים מכוכבו אחרי הניצחון על סביליה: "הוא המהות של הכדורגל". אחיו של רונאלדיניו: "מתנהל קמפיין נגדו"

אחרי פתיחת עונה מגומגת נראה שברצלונה בדרך הנכונה. באמצע השבוע הנחילה בארסה תבוסה מוחצת לליון (0:3) בפתיחת ליגת האלופות, ואמש (שבת) היא התחילה לחמם מנועים גם בליגה הספרדית, עם ניצחון ביתי משכנע 1:2 על סביליה המצוינת. חתן השמחה הראשי היה ליאו מסי, שכבש את שני השערים לקטלונים, הלהיב את הקהל המשולהב בקאמפ נואו בערב בו צויינו חמישים שנה להקמת האיצטדיון האגדי, ומיצב את עצמו באופן רשמי ככוכב הבלתי מעורער של הקבוצה, על חשבונו של רונאלדיניו שלא שותף בגין פציעה מסתורית.

"זה היה משחק כדורגל גדול", אמר בסיום נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה. "סביליה נגד בארסה זה כבר משחק שנחשב לקלאסיקה. מסי הוא פשוט מקור להשראה, יש לו מגע של קסם בכדור, והוא פשוט המהות של הכדורגל".

לאחר המשחק הקדיש מסי את שני השערים שלו לרונאלדיניו, והביע תקווה שהברזילאי, שמצוי בכושר ירוד ולא נכלל בסגל למשחק אתמול, יחזור לעצמו כמה שיותר מהר. בינתיים מצא אחיו וסוכנו של רונאלדיניו, רוברט דה אסיס, את האשמה בצרות שנחתו עליו. "מתנהל קמפיין אנטי רונאלדיניו", טען דה אסיס. "הוא עושה כל שיבכולתו לחזור ליכולתו הגבוהה כמה שיותר מהר, ואני קורא המון סיפורים אבסורדיים על חיי הלילה שלו שאני אפילו לא רוצה להגיב עליהם. לרונאלדיניו יש עוד ארבע שנים בחוזה שלו בבארסה והוא רגוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully