וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם אש ב-NL

23.9.2007 / 12:47

פילדלפיה ניצחה את וושינגטון ונצמדה עוד יותר לסן דייגו, שהפסידה לקולורדו. הקאבס מריחים פלייאוף, בוסטון הראשונה שהבטיחה עלייה

צפוף, צמוד ומרתק ב-NL. בואו נתחיל.

וושינגטון - פילדלפיה 4:1

הפיליז ניצחו אחרי עשרה אינינגים, כשבמצב של 1:1 באינינג העשירי חבט ריאן הווארד לסינגל שגרר אחריו שלוש ריצות. צ'ייז אטלי חבט להומר, ברט מאיירס זכה בניצחון וקליי קונדרי רשם את השמירה, כשפילדלפיה רחוקה בסך הכל חצי משחק מסן דייגו, שהפסידה לקולורדו, בקרב על הויילד קארד ומשחק וחצי מהמטס, שניצחו את פלורידה. כריס שרודר רשם את ההפסד.


פלורידה - ניו יורק מטס 7:2

המטס לא נותנים לפיליז לנגוס עוד יותר ביתרון של משחק וחצי שיש להם, כשאוליבר פרז מגיש במשחק כוחני שמונה אינינגים עם שמונה חשמולים. מויסס אלו הגדיל את הרצף שלו ל-26 משחקים עם חבטה, והשווה את שיא המועדון של דייויד רייט. הומר לרמון קסטרו מהמטס, הפסד לביונג היונג קים.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 2:6

ניצחון חשוב ביותר לדיאמונדבקס, שהגדילו מסן דייגו את הפער ל-2.5 משחקים ועם עוד שבעה באמתחת מרגישים חזק את אוקטובר. ברנדון ווב הגיש 6.1 אינינגים עם שישה טיגונים, וניצח את דייויד וולס. כריס יאנג ומארק ריינולדס חבטו להומרים באריזונה.


סן דייגו - קולורדו 6:2

מכל החזיתות והבחינות, סן דייגו היא המפסידה הגדולה של הלילה. אריזונה ניצחה, פילדלפיה מתקרבת ועכשיו גם לרוקיז יש סיכוי ממשי, כשהם רחוקים מהפאדרס 2.5 משחקים בלבד. בראד הופ ממשיך לספק כוח לקולורדו עם ארבע חבטות, כשריאן ספייר זוכה בניצחון. הומר לחליל גרין בסן דייגו, הפסד לג'ק קאסל.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 5:9

אלפונסו סוריאנו לוהט, אלפונסו סוריאנו רותח. איש 126 מיליון הדולר חבט לשני הומרים, הכניס חמישה רצים הביתה ושיקגו, עם ההפסד של מילווקי באטלנטה, פתחה פער של 2.5 משחקים, כשכרגע היא נראית כמועמדת לזכות בכרטיס היחיד שיגיע מה-NL מרכז. דרק לי ואראמיס רמירז הלכו גם הם רחוק, והעניקו לריץ' היל את הניצחון. הומר לנייט מקלאות' בפיטסבורג, הפסד לזאק דיוק.


אטלנטה - מילווקי 3:4

אוי, איזה הפסד כואב לברוורס. מי שחי על פרנסיסקו קורדרו בסופו של דבר נופל עליו. קורי הארט העלה את מילווקי ליתרון בהומר באינינג העשירי, וכשנדמה היה שזה יספיק, עם שני אאוטים ואף רץ על הבסיסים, קורדרו נתן הומר לסקוט ת'ורמן. באינינג ה-11 חבט מארק טשיירה לסינגל הניצחון, אטלנטה לא תהיה בפלייאוף וכנראה שגם הברוורס לא. ג'ואי דיוויין (איזה שם של שחקן/ית פורנו) עם הניצחון, סת' "בחור טוב" מקלונג עם ההפסד, הומרים גם לצ'יפר ג'ונס מאטלנטה ולג'יי ג'יי הארדי ממילווקי.


יתר התוצאות:

סט. לואיס - יוסטון 4:7
סן פרנסיסקו - סינסינטי 0:2

קליבלנד והאיינג'לס ייאלצו לחכות

טמפה ביי - בוסטון 8:6

הרד סוקס היו לקבוצה הראשונה שהבטיחה מקום בפלייאוף, אם כי טרם הבטיחו את ראשות המזרח, והם עשו זאת בסטייל דרמטי ומורט עצבים. ג'ייסון וריטק חבט להומר משווה באינינג התשיעי על אל רייס, ואחריו הוסיף חוליו לוגו הומר בן שתי ריצות, כדי להעניק ניצחון לאריק גאנייה, שלשם שינוי הגיש היטב כמחליף. ג'ונתן פפלבון סיפק את השמירה, הומר גם לג'יי די דרו. בטמפה ביי המשיך קרלוס פניה בעונת הפריצה שלו עם שני הומרים, ה-41 וה-42.


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 11:12

משחק מופרע לחלוטין בברונקס, כשהבולפנים השחוטים ממשחק יום שישי היו דלילים גם כך ואיבדו יתרון בזה אחר זה. ביתרון 2:3 לטורונטו שמו היאנקיז באינינג השישי ארבע ריצות, אבל הבלו ג'ייז הפכו עם חמש משלהם באינינג השביעי - 6:8. ניו יורק רשמה עוד שלוש ריצות כדי להוביל 8:9, הבלו ג'ייז הגיבו עם 9:11. היאנקיז השוו, ואז נכנס מריאנו ריברה וסגר את הברז, באינינג העשירי עלה ג'ף קארסטנס, ומלקי קבררה העניק לו ניצחון עם חבטה על ג'וש טאוורס. כשהתפזר העשן התברר שהיאנקיז שמרו על מרחק 2.5 משחקים מבוסטון, וכמעט בפלייאוף בעקבות הפסד דטרויט.


קליבלנד - אוקלנד 9:3

דטרויט הפסידה לקנזס סיטי, ועם ניצחון על האייז יכלו האינדיאנס להבטיח את המקום בפלייאוף באופן רשמי. אלא שדני הארן לא הסכים, ועם שישה אינינגים ושישה חשמולים קצר ניצחון 15 העונה. ג'ק קאסט, אחד המועמדים לרוקי השנה ב-AL, ומארק אליס חבטו להומרים באוקלנד, גריידי סיזמור ירה החוצה בקליבלנד, פול בירד עם ההפסד.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 3:2

מיגל באטיסטה והבולפן שלו, בראשות ג'יי ג'יי פאץ (שמירה 39 העונה), מנעו מהאיינג'לס לחגוג בשבת את העליה, וכמו קליבלנד, גם לוס אנג'לס צריכה ניצחון אחד בלבד כדי לפתוח שמפניות. ברטולו קולון גמא שמונה אינינגים, מה שלא מנע ממנו את ההפסד.

יתר התוצאות:

דטרויט - קנזס סיטי 7:4
טקסס - בולטימור 11:9
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 8:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully