וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרון וויליאמס פותח פה על קירילנקו

23.9.2007 / 11:31

הרכז הצעיר של הג'אז מקווה שבמידה והרוסי יחזור לקבוצה, הוא ישפר את מוסר העבודה שלו: "הוא תמיד הראשון שהולך בסיום האימון"

לדרון וויליאמס יש אומנם רק שתי עונות של כדורסל מקצועני ברזומה, אבל הרכז הצעיר של הג'אז כבר מסגל לעצמו תכונות של מנהיג, ורואה עצמו אחראי גם ליתר השחקנים בקבוצה. בראיון שנתן לתחנת רדיו בסולט לייק סיטי העמיד וויליאמס על המוקד את אנדריי קירילנקו, הפורוורד הרוסי של יוטה שסיפר בשבוע האחרון לכל מי שרצה או לא רצה לשמוע כי הוא מעוניין לעזוב את הקבוצה. וויליאמס ציין כי הוא היה רוצה לראות את AK-47 חוזר למדי הג'אז, אך באותה נשימה גם הבהיר כי במידה וזה אכן יקרה, הוא יצטרך לשנות את דרכיו, ולהתחיל להשקיע יותר באימונים.

"אנדריי יכול להיות שחקן מיוחד בשבילנו", סיפר וויליאמס. "אבל מצד שני, הוא תמיד הראשון שעוזב בסיום האימון. אתה רואה את קרלוס בוזר ומהמט אוקור ממשיכים לזרוק, את הרוקיס נשארים לעבוד, והוא כבר במקלחת. ואז במשחק, כשאתה רואה אותו ואת מאט הארפינג מבקשים את הכדור, למי אתה אמור למסור אותו? לבחור שאתה רואה שקורע את התחת כל אימון, או לבחור שאף פעם לא עובד על הזריקה שלו, אבל עדיין רוצה לזרוק בכל התקפה? הייתי אומר שמוסר העבודה שלו בעייתי".

בקשר לאיומי העזיבה של קירלינקו אמר וויליאמס: "שמעתי על כך הרבה, ולדעתי הוא יהיה כאן בפתיחת האימונים בראשון באוקטובר. אני לא חושב שאף אחד רוצה לוותר על 60 מיליון דולר. אנחנו זקוקים לו, אין הרבה שחקנים כאלה בליגה. אם הוא כן יעזוב זה יפגע בנו, אבל מצד שני, אף שחקן לא רוצה לחלוק חדר הלבשה עם מי שלא באמת רוצה להיות כאן".

* טרוי הדסון צפוי לחתום בימים הקרובים בגולדן סטייט, ולהשלים את מכסת הסגל של הלוחמים לעונה הבאה.

* סוכנו של סשה פבלוביץ' טוען שהמשא ומתן שלו עם קליבלנד תקוע, וכי פבלוביץ' שוקל לשחק בעונה הבאה באירופה במידה ולא תחול התקדמות משמעותית במגעים.

* בריאן סקינר מוביל את רשימת המועמדים של פיניקס לאיוש עמדת הסנטר המחליף, ונראה כי הוא יועדף על פני ויטאלי פוטאפנקו ואסטבן באטיסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully