וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינת הכדורגל של מכבי נתניה

עיריית נתניה תבנה גינה ציבורית המוקדשת כולה לקבוצה של עטר, כחלק מהנסיון למתג את העיר. חלוץ יהודי ייבחן בקבוצה

עיריית נתניה, במסגרת נסיונותיה מיתוגה של העיר כעיר ספורט, פתחה בקמפיין של בניית גנים ציבוריים וגני משחקים לילדים, על טהרת דמויות מעולם הספורט. כשהגן הראשון שייבנה, שיוקם בפינת הרחובות וייצמן והרצוג, יוקדש למכבי נתניה וייחנך בחודש הבא. שחקני מכבי נתניה כבר הבטיחו את הגעתם לאירוע. הגן יוקם על דשא בצורת מגרש כדורגל, עם שני מגדלי מגלשות הצבועים בצבעי הקבוצה ובצבעי נבחרת ישראל.

מחר (שני, 18:30) תארח נתניה את מ.ס אשדוד למשחק במסגרת גביע הטוטו. במשחק תרצה הקבוצה את עונש המשחק ללא קהל שספגה בשבוע שעבר בועדת המשמעת של ההתאחדות, בגין התפרעות אוהדיה במשחק מול בני סכנין. בשבת הקרובה תשוב ותפגוש נתניה את אשדוד במסגרת הליגה, הפעם באיצטדיו הי"א באשדוד.

השוער לירן שטראובר נטל חלק באימון הקבוצה ערב יום הכיפורים, ונראה שהצליח להתגבר על הפציעה בברכו. למרות זאת שטראובר לא צפוי לפתוח במשחק מחר, ואת מקומו יתפוס שוער המשנה גל ניר. גם אמייה טגה, הסובל מכאבים בשרירי הבטן, אותה פציעה שהשביתה אותו בעונה שעברה לתקופה ממושכת, יזכה מחר למנוחה לקראת המשחק באשדוד.

החלוץ הארגנטינאי יהודי איסידורו נאון ייבחן בקבוצה במשחק גביע הטוטו, ואם ואם ירשים את עטר, יצורף לסגל הרחב של הקבוצה, איסידורו לא ייחשב כשחקן זר אם יצטרף לנתניה.

החלוץ הצרפתי ג'ורג' בה והקשר הרומני ז'נו בונדאה יחזרו אחר הצהריים מחופשת מולדת, כל אחד במולדתו שלו, ויצטרפו לאימון המסכם של הקבוצה. המאמן ראובן עטר מתכוון לשתף מספר רב של שחקנים שאינם נוטלים חלק במשחקי הליגה של הקבוצה. הבלם גולן חרמון צפוי לפתוח במקומו של אבי סטרול, ובעמדת המגן השמאלי יפתח טל מעבי, שיחליף את דדי בן דיין, שיחל לרצות את עונש ההרחקה שלו משני משחקים בגין התקרית עם יה יה פטי.

הרכב משוער: גל ניר, לואיס מרין, גולן חרמון, טל מעבי, קלמי סבן, אלמוג כהן, סטניסלב אנגולביץ', יחיאל צגאי, סבסטיאן רוזנטל, איסידורו נאון, ג'ורג' בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully