וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי: השקט שאחרי הסערה, או זה שלפניה?

23.9.2007 / 10:22

הסכסוך בין מוריניו לטרי, ההאשמות של שחקנים בכירים כנגד הקפטן וההתערבות של אברמוביץ' למרות הצהרתו של גרנט. לאן זה מוביל?

לא סוד הוא שמערכת היחסים העכורה בין ז'וזה מוריניו לקפטן צ'לסי, ג'ון טרי, הייתה הקש ששבר את גב הגמל מבחינת רומן אברמוביץ'. מוריניו סבור שטרי הוא האיש שהביא לפיטוריו מהמועדון, לאחר שהעביר להנהלה מסר לפיו המאמן איבד את אמון השחקנים.

על פי ה"גרדיאן", מקורות בצ'לסי מסרו כי חצי שעה לפני פתיחת המשחק מול רוזנבורג בליגת האלופות (1:1), אמר טרי לאחד מאנשי צוות האימון: "יש לי דברים אחרים לעשות". רק בהתערבות שחקן אחר בקבוצה הסכים טרי להגיע לחימום, וערך אותו באיחור.

במהלך המחצית הראשונה הבקיעו הנורבגים שער יתרון, ומוריניו ביקר בחדר ההלבשה את טרי, שלא הגיב ואפילו לא היישיר מבט. מוקדם יותר, ביום שלישי, קיבל טרי מידע כי מוריניו ביקש חוות דעת רפואית לבדוק האם כושרו הירוד נובע מבעיה פיזית, ורתח מזעם.

פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, הבין כי יש בעיה חמורה וכינס ישיבת חירום בהנהלה, בעקבותיה ביקשו חברי הדירקטוריון ממוריניו להתפטר. המאמן סירב, אולם הסכים לנוסח של "הצדדים נפרדו בהסכמה".

ביום שישי התעמתו מספר שחקנים בכירים עם טרי, בהם פלורן מאלודה, דידייה דרוגבה ואשלי קול, ובשיחה של 50 דקות האשימו אותו כי לא עשה דיו כדי להשאיר את מוריניו. לטרי כוח רב במועדון, למרות שלאחרונה נענה בשלילה לדרישה למנותו לתפקיד במועדון לאחר שיפרוש.

ובאשר לאברהם גרנט, המאמן הישראלי הצהיר במסיבת העיתונאים ביום שישי כי יעשה דברים בדרכו שלו. האמנם? כבר במשחק מול רוזנבורג הורה רומן אברמוביץ' למיקאל אסיין לשחק בצורה אחרת מזו שהורה לו מוריניו. האם העימות הבא הולך ובא? חכו ותראו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully