וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאלוב, רד לעשרים

23.9.2007 / 14:57

רוני לוי לא היה מרוצה מהכושר של רפאלוב, ושלח אותו לאימון כושר מעבר למקובל. פנטאני הגיע להתרשמות בחיפה, הארגנטינאי אגרי מועמד

החלוץ הדרום אפריקאי, ת'מבינקוסי "טרור" פאנטני (23), נחת היום (ראשון) בארץ ויצטרף לאימוני מכבי חיפה. השחקן ייבחן עד סוף השבוע בקבוצה של רוני לוי, ורק אז יוחלט האם להחתימו. החלוץ צפוי להיבחן במשחק מחר (שני) מול מכבי הרצליה, ויתאמן עם הקבוצה בשלישי ורביעי. לאחר מכן ישוב למולדתו ויחכה לתשובה של לוי.

לוי קיבל שם של חלוץ ארגנטינאי, פרנסיסקו אגרי (30, 178), המשחק בקבוצה סנט גאלן השוויצרית, ששיחק בליגה הסעודית. בקבוצה טוענים שעדיין לא ברור האם הוא יגיע למבחנים.

בכל מקרה, לוי נוטה להשאיר בשלב זה את הקשר הברזילאי רנאטו בקבוצה, למרות האכזבה מיכולתו. רנאטו לא פתח עד כה במשחק ליגה של הקבוצה והוא סובל מרגישות בשרירי הבטן. גורם בחיפה אמר הבוקר: "עדיין אין החלטה את מי לשחרר. ברור שפיטר מסיללה המועמד המוביל. אבל גם פאוליניו זאת אפשרות". מסיללה, בכל אופן, לא יירשם למשחק מול הרצליה.

לוי כעס במהלך האימון היום על הקשר ליאור רפאלוב. רפאלוב התאמן עם הקבוצה, אך לקראת סיום האימון לוי לא אהב את מה שראה, וביקש ממאמן הכושר, דידי חממי, לערוך לו אימון כושר מעבר למקובל. גורם במועדון אמר על כך: "לוי אותת לליאור שהוא לא מרוצה מרמת הכושר הגופני שלו, אז הוא שלח אותו לעשות כושר". בכל מקרה, בקבוצה לא מתכוונים להעניש את הקשר בעקבות המקרה.

עדכון ראשון: 23.9.07, 09:44
עדכון אחרון: 23.9.07, 14:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully