וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאסנה נ'דו מועמד למכבי ת"א

לי בוץ

23.9.2007 / 15:04

הקשר האחורי מסנגל צפוי להגיע למבחנים בקבוצה, שמחפשת מימון גם לצירוף של ג'ונתן חונקאל. אורי שטרית בספק למכבי חיפה

למרות המצב הכלכלי הקשה בקבוצה, במכבי ת"א עדיין לא ויתרו על האופציה להתחזק בשני זרים נוספים בעונה הנוכחית, ומי שהוזכר כמועמד להגיע למבחנים בקרית שלום הוא הקשר הסנגלי, אלאסנה נ'דו. נ'דו בן ה-25 משחק כקשר אחורי, ובשנים האחרונות שיחק בצרפת בטרואה ובסנט אטיין.

הסנגלי אמור לנחות למבחנים במכבי במהלך היומיים הקרובים, כשמי שאמור לשאת בעלויות של כרטיס הטיסה לישראל, בית מלון ומחייה לשחקן בעת ימי ההתרשמות הוא סוכנו. גם במידה ונ'דו ירשים את הצוות המקצועי, לא ברור מהיכן יגיע הכסף להחתימו, כשבקבוצה ממשיכים לחפש מימון גם לספרדי שכבר נבחן בקרית שלום והרשים, ג'ונתן חונקאל.

מה שאמור לשמש כסכום ההתחלתי לרכש הם דמי ההשבחה שקיבלה הקבוצה עבור החלוץ רועי דיין. כזכור, בשבוע שעבר חתם דיין לחמש עונות בשורותיה של היריבה העירונית, הפועל ת"א, ששילמה עבורו 320 אלף שקלים למכבי.

בתוך כך, הבוקר (ראשון) המשיכו חניכיו של ניר לוין בהכנות לקראת משחק הליגה מול מכבי חיפה בשבת בבלומפילד, כאשר לפני כן, ביום שלישי הקרוב, יצאו הצהובים למשחק חוץ בקרית שמונה מול הפועל המקומית במסגרת גביע הטוטו.

מהאימון היום המשיכו להיעדר הפצועים - אורי שטרית, יניב עזרן, עומר פרץ ודן רומן. הארבעה עברו טיפולים בקרית שלום, כשבקבוצה חוששים בעיקר ממצבו של אורי שטרית, שסובל מפציעה בשרירי הבטן ונמצא בספק למשחק מול חיפה. עוד נעדרן המגן קובי מוסא, שקיבל זריקה וצפוי לשוב לפעילות מלאה בעוד כעשרה ימים, והקפטן אבי נמני, שערך אימון חלקי.

הבלם הסרבי של הקבוצה, מילאן מרטינוביץ', צפוי לנחות הלילה בארץ ומחר ינסה לשוב לאימונים במסגרת הקבוצתית. בצוות המקצועי של המועדון אופטימיים לגבי האפשרות שמרטינוביץ' יעמוד לרשותו של ניר לוין בקרב התחתית מול חיפה בשבת.

הבעלים הצהוב, לוני הרציקוביץ', צפוי להפגש השבוע עם אלי כהן, לראשונה מאז פוטר המאמן מקרית שלום. השניים צפויים לדון בהסדר הפיצויים שתשלם הקבוצה למאמן, שאמורים להסתכר בכחמישים אחוז מהשכר אותו אמור היה כהן להרוויח עד לסיום העונה. כזכור, הפיטורים של כהן היו האות לפתיחת הקרבות בהנהלת המועדון בין הרציקוביץ' לרוני מאנה. בסביבתו של מאנה ביקשו להבהיר היום כי "למרות שלוני מציג את העניינים בצורה כזו שמשתמע ממנה כי זו הפעם הראשונה בה הוא מתעסק בפיטורים של אלי כהן, וכאילו לא היה לו יד בדבר, לא כך הם פניי הדברים".

"הרציקוביץ' מטעה את הציבור ומטיל מעליו כל אחריות ציבורית וניהולית, שכן חלקו כבעלים בפיטוריו של אלי כהן היה גדול לא פחות מחלקו של רוני", סיפרו מקורבים למאנה. "היחסים בין כהן ללוני לא היו טובים וכל נסיון של לוני להפיל את תיק הפיטורים של אלי על גורמים אחרים הוא זריית חול בעיניי התקשורת והאוהדים. הנסיון של לוני להצטייר כאיש תרבות אינו עומד בקנה אחד עם פיטוריו של כהן, שכן מי שמינה את המאמן שהחליף את אלי הוא הבעלים, ומכך שפיטוריו של כהן לא יכלו לעבור ללא הסכמתו המלאה. בתקופה כה קשה של קבוצה עדיף שלוני יגלה אחריות ויחזק את הקבוצה במקום להשלות את האוהדים בסיפורים על שחקנים צעירים ומבטיחים. אם הוא היה מוציא כסף ומחזק את הקבוצה כמו שכל בעלים אמיתי צריך לעשות, מכבי לא היתה במקום שהיא נמצאת בו".

ניר, סגור את הברז לארז (דוד מרואני, "הארץ")

בימים האחרונים החליטו בקבוצה לשחרר את הקשר ארז מסיקה, לאחר כארבע עונות במועדון. ההחלטה על השחרור התקבלה בעקבות עלותו והאפשרות להרוויח ממכירתו סכום כסף שיאפשר רכישה של לפחות זר אחד. לפיכך קיבל לאחרונה המאמן ניר לוין הוראה מההנהלה להשתמש בשחקן כמה שפחות, על מנת שזה יבקש להשתחרר.

ומתברר שזה מתחיל לעבוד. ביום שני שעבר, אחרי שנכנס רק כחילוף שלישי בהפסד לכפר סבא, זעם השחקן ולא הסתיר את כעסו. במידה שמסיקה אכן יבקש להשתחרר בקרוב מהקבוצה מתכוונים במועדון לדרוש עבורו סכום גבוה, ובמקרה של חילוקי דעות ייאלץ מסיקה לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את מחירו. אותה ועדה תדון ביום רביעי בעניינו של ליאור ג'אן, בו מעוניינות מכבי נתניה ומכבי חיפה.

עדכון ראשון: 23.9.07, 08:14
עדכון אחרון: 23.9.07, 15:14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully