וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן לא מגוונת

22.9.2007 / 22:11

אלופת אירופה סיימה ב-1:1 בפעם השלישית ברציפות בליגה, הפעם מול פארמה. סיידורף כבש ראשון (44), פיסאנו השווה (73). אודינזה-רג'ינה 0:2

מה קורה למילאן? אלופת אירופה ממשיכה בקו תוצאות התיקו בליגה שהיא אימצה לאחרונה. לאחר הניצחון באמצע השבוע באלופות על בנפיקה (1:2) חזרו הרוסונרי לסן סירו, במטרה לקטוע את רצף שתי תוצאות התיקו שלה מהמחזורים האחרונים. אבל נראה שמה שמספיק לשלב הבתים בצ'מפיונס ליג, רחוק מלהספיק בסרייה A התובענית.

44 דקות לקח למילאנזים, שאירחו את פארמה במסגרת המחזור הרביעי, להבקיע את הראשון. קאקה העביר כדור רוחב למרכז הרחבה. פיליפו אינזאגי שלח רגל ארוכה כדי להסיט את הכדור לשער. שוער פארמה, ניקולה פאבריני, הדף, אבל קלארנס סיידורף דחק פנימה משלושה מטרים. השער לא העיר את חניכיו של אנצ'לוטי, שנכנסו לתרדמת ארוכה. הם התעוררו ממנה רק לאחר שאנדראה פיסאנו כבש את שער השוויון. רג'ינאלדו השתלט על הכדור אחרי טעות של נסטה, ובמהלך גאוני העביר אותו למרכז, שם חיכה פיסאנו כדי להרעיד את הרשת של דידה. שתי הקבוצות, ובייחוד הקבוצה מעיר הפרמאזן, עוד הגיעו להזדמנויות עד הסיום, אך לא ניצלו את המצבים וסיימו בתיקו 1:1.

במחזור השני בליגה נחלה אודינזה מפלה קשה מול נאפולי (5:0), אבל מאז הצליחה להתאושש עם שני ניצחונות. הביאנקונרי גברו בבית 0:2 על רג'ינה, מצמד של אנטוניו די נטאלה. החלוץ המצוין של נבחרת איטליה, שכבש צמד בניצחון על אוקראינה, הרשית גם היום פעמיים. זה קרה בדקות 4 ו-62.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully