וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ממשיכה לגמגם

22.9.2007 / 21:57

סגנית האלופה נוצחה 2:0 ע"י אוקזר והיא במקום ה-16. נאנסי גברה בתוצאה זהה על לוריין ומוליכה את הטבלה. ואלנסיין-מונאקו 0:1

שבעה משחקים בצרפת שוחקו הערב (שבת) במסגרת המחזור התשיעי של הליגה. האלופה ליון נחה היום ותתמודד מחר בביתה מול ליל.

אוקזר - מארסיי 0:2

סגנית אלופת צרפת יצאה למשחק חוץ נגד הקבוצה של ז'אן פרננדז. התכולים מעיר הנמל כנראה עדיין לא התאוששו מהעזיבה של פרנק ריברי והם עם פתיחת עונה גרועה כשהם אוחזים בארבעה הפסדים כבר. דניאל גיורגי ניקולאי כבש צמד תוך שש דקות (18 ו-24). קווין ליון, משורות המקומיים, הורחק רבע שעה לסיום, אבל זה לא מנע מאוקזר לחגוג שלוש נקודות.

ואלנסיין - מונאקו 0:1

המארחת הייתה מדורגת טרם המחזור מקום ונקודה מעל הקבוצה מהנסיכות, אבל הערב היא פתחה פער של ארבע נקודות, לאחר שגברה עליה משער של יוהאן אודל בדקה ה-12.

טולוז - לאנס 1:1

הקבוצה של אלי בופ אירחה את הצהובים-אדומים, במטרה לנטוש את אמצע הטבלה ולהתקדם לצמרת. בריאן ברגוגנוקס הוציא לפועל את התוכנית בדקה ה-23, אבל אוליבייה מונטרוביו איזן (39) והשאיר את טולוז עם פתיחת עונה לא מזהירה.

נאנסי - לוריין 0:2

מוליכת הטבלה המפתיעה של הליגה חזרה לעצמה לאחר ההפסד בשבוע שעבר ללאנס. 80 דקות המקומיים לא הצליחו להבקיע את שער הקבוצה של גורקוף, עד אשר יוסוף האדג'י מצא את החור בפירצה. הוא גם כבש את השני שלוש דקות לסיום ונאנסי שומרת על ראשות הטבלה.

קון - מץ 2:1

מזל טוב למץ שהצליחה להשיג ניצחון ראשון העונה ועוד אחרי מהפך. יוהאן גופרן כבש כבר בדקה השמינית למקומיים. מומאר אנדייה (36) ודניאל גיגאקס (67) סיפקו את המהפך ושלושת הנקודות הראשונות של הקבוצה.

שטרסבורג - לה מאן 1:0
ללה מאן: קופי אנדרי רומאריק (37).

ניס - סט. אטיין 0:3
לניס: באקרי קונה (7 ו-19), דויד הלביוק (87).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully