וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזר פרש עם ניצחון

22.9.2007 / 19:03

טים הנמן, במשחקו האחרון בקריירה, עזר לבריטניה להשלים 0:3 על קרואטיה בגביע דייויס. פדרר הפסיד בזוגות, גרמניה מדהימה את רוסיה

גרמניה וארה"ב עשו היום (שבת) צעד משמעותי נוסף לקראת העפלה לגמר גביע דייויס, לאחר שעלו ליתרון 1:2 אחרי משחקי הזוגות, ומגיעים בתנופה ליום האחרון והמכריע.

גרמניה, שמתארחת במוסקבה אצל מחזיקת הגביע רוסיה, ניצחה במשחק הזוגות, וממשיכה להפתיע. אחרי שאתמול פיליפ קולשרייבר גבר על ניקולאי דוידנקו, היום הצמד הגרמני פיליפ פצשנר ואלכסנדר ואשקה גברו על דמיטרי טורסונוב ומיכאיל יוז'ני 3:6, 6:3, 6:7, 6:7. הצמד הגרמני שיחק יחד לראשונה, ופצשנר, המדורג 206 ביחידים ו-262 בזוגות, רק מילא את מקומו של הפרטנר הפצוע של ואשקה. מחר, ביום המכריע, דוידנקו ישחק נגד טומי האס, בעוד מומחה החימר איגור אנדרייב ישחק מול פיליפ קולשרייבר.

בינתיים גם האמריקאים הצליחו לעלות ליתרון 1:2 על שבדיה בגטנבורג, לאחר שהאחים בוב ומייק בריאן גברו 6:7 (11:13), 2:6, 3:6 על סימון אספלין ויונאס ביורקמן. מחר אנדי רודיק יפגוש את תומאס ג'והנסון, בעוד ג'יימס בלייק ישחק מול יואכים ג'והנסון. ניצחון אחד יעלה את ארה"ב לגמר.

נפרדים מהנמן

מלבד ישראל וצ'ילה, שנאבקות על מקום בבית העליון, נערכים עוד שבעה מפגשים בשלב שמינית הגמר. האירוע המרגש ביותר התרחש בווימבלדון, אנגליה, שם אירחה בריטניה את קרואטיה, במשחקו האחרון בקריירה של טים הנמן. הנמן, שהצטוות לג'יימי מארי, נפרד מהקהל עם ניצחון, 6:4, 4:6, 6:7, 5:7 על מארין צ'יליץ' ולוברו זובקו, ו-11 אלף צופים רועשים עמדו ממושכות על רגליהם ונפרדו מטניסאי מצוין, שאומנם לא הצליח לזכות בטורניר הדשא היוקרתי, אבל גרם להם לגאווה במשך שנים ארוכות.

הנמן, 33, שבשיא הקריירה דורג במקום הרביעי בעולם, העפיל ארבע פעמים לחצי הגמר בווימבלדון, נשמע נרגש גם הוא בסיום. "זה היה מסע לא ייאמן", אמר הנמן, "לשחק טניס מקצועני היה החלום שלי מאז גיל 5. אתגעגע לכל אחד מכם". הניצחון הבטיח לבריטניה את חזרתה לבית העליון לראשונה מאז 2003.


סרביה עלתה ליתרון 1:2 על אוסטרליה, אחרי שנובאק דיוקוביץ' וננאד זימוניץ' גברו 6:3, 4:6, 3:6, 2:6 על פול הנלי ולייטון יואיט. אוסטריה השלימה סוויפ על ברזיל, אחרי שג'וליאן נואל ויורגן מלצר הביסו 1:6, 1:6, 4:6 את גוסטבו קוארטן ואנדרה סה וקבעו ניצחון 0:3. צ'כיה עלתה ליתרון 1:2 על שוויץ, לאחר שניצחה במשחק הזוגות בפראג. תומאס ברדיץ' וראדק סטפאנק עשו מהפך דרמטי, ניצחו את איב אלגרו ורוג'ר פדרר 6:3, 7:5, 6:7, 4:6, 4:6.

תוצאות נוספות:
פרו - בלארוס 0:2
יפן - רומניה 1:2
סלובקיה - קוראה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully