וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו הולך ללמוד שפה חדשה

22.9.2007 / 10:41

האפשרויות פרושות לרגליו של הפורטוגלי, אך הוא לא ממהר להחליט. בינתיים הוא מבטיח רק שהתחנה הבאה שלו לא תהיה בפרמיירליג

ז'וזה מוריניו מתחיל להתרגל לחיים אחרי צ'לסי, ומבטיח שהוא לא מתכוון לנוח מאימון לפרק זמן ממושך מדי. בקשר לתחנה הבאה בקריירה שלו, הוא עדיין לא מוכן לספק תשובות ברורות. "אני עוד אחזור לאמן באנגליה", אמר מוריניו. "אבל זה לא יהיה הצעד הבא שלי. קודם אני אלך לאמן במדינה שונה, לחוות משהו שונה, כדורגל שונה. אני רק בן 44, ומקווה שעוד יהיו לי הרבה שנים בכדורגל האנגלי, שאני כל כך אוהב".

מוריניו הקפיד להכחיש את השמועות הקושרות אותו למשרת מאמן נבחרת פורטוגל: "אני רוצה שפורטוגל תצליח, ואני רוצה שהם יוכלו לעבוד בשקט, בלי שסקולארי יצטרך להציץ מאחורי הגב שלו ולחשוב שאני ממתין לו שם. אני לא רוצה לאמן את הנבחרת".

מוריניו גם הוסיף רמז קטן לעתידו, כשציין כי הוא דובר ספרדית וצרפתית, ובעת שהוא שוקל את האפשרויות שלו הוא רוצה ללמוד שפה חדשה. "אני מתלבט בין איטלקית וגרמנית..." רמז בחיוכו הערמומי.

הראשונה שעשתה מהלך מיידי להחתמתו של מוריניו היתה טוטנהאם. על פי הפרסומים באנגליה התקשר יושב ראש התרנגולים, דניאל לוי, לסוכנו של מוריניו חמש פעמים אתמול בנסיון לגרום לו לחתום בקבוצה, אך מוריניו החליט לוותר. בספרד כבר החלו רינונים על כך שאתלטיקו מדריד, שיצרה קשר עם מוריניו בקיץ אך נענתה בשלילה, עשויה אף היא לנסות ולפתות את מוריניו.

לגבי נסיבות עזיבתו מצ'לסי כבר נבנו כמה תיאוריות קונספירציה, אבל מוריניו הבהיר כי הצהרת המועדון על "הסכמה משותפת" להיפרד היתה מדויקת, וציין כי הוא לא פוטר וגם לא התפטר. לפורטוגלי גם היו בקשות מהחברים שהשאיר מאחור בצ'לסי: "אני לא רוצה ששחקנים בקבוצה יאיימו לעזוב בגללי. אני לא רוצה שהאוהדים יקראו בשמי או יפגינו בכל צורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully