וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחן בגרות לסביליה

22.9.2007 / 10:41

דני אלבס וחבריו רוצים למחוק את זכר ההשפלה בליגת האלופות, והערב (22:00) תהיה להם הזדמנות פז לעשות את זה מול ברצלונה

העפלה לליגת האלופות היא חלומה הגדול של כל קבוצה באירופה, אבל החלום הזה יכול במהרה להפוך לסיוט. סלטה ויגו, דפורטיבו לה קורוניה וריאל סוסיאדד חגגו בשנים האחרונות את הצטרפותן לחבורת העילית של היבשת, אך הנפילה לא אחרה לבוא, כשכל אחת מהן הבינה בדרך הקשה כי על מנת לעמוד במעמסה של מירוץ מקביל בשתי החזיתות נדרשים משאבים שלא עומדים לרשות כל קבוצה.

סלטה וסוסיאדד כבר נשרו מאז לליגת המשנה, ולה קורוניה נראית גם היא בדרכה לשם. כל זה לא נשמע מבשר טובות לסביליה, שההפסד הצורב שספגה ביום רביעי האחרון מול ארסנל (3:0) במשחקה הראשון אי פעם בליגת האלופות, גרם לאוהדיה להזכיר בחשש את גורלן של יתר הספרדיות שכבר ניסו את מזלן במפעל היוקרתי.

אז הערב (שבת) חוזרת סביליה לזירה המקומית, עם הזדמנות לתקן באופן מיידי את הרושם הרע שהותיר המשחק באיצטדיון האמירויות, כשתתארח אצל ברצלונה (22:00). ניצחון בקאמפ נואו יקפיץ את הקבוצה של חואנדה ראמוס, לפחות עד משחקה של ריאל מדריד מחר, למקום הראשון בטבלה, בעוד שהפסד עלול להעלות שאלות נוקבות בקשר ליכולתה לאיים באמת על שתי הענקיות של הליגה.

בבארסה נראו הרבה חיוכים השבוע, אחרי שהכוכבים של רייקארד סוף סוף התחברו והביסו את ליון 0:3 בפתיחת ליגת האלופות. את מירב האופטימיות שאבו הקטלונים משערו של תיירי הנרי, שמסמן אולי על כניסתו של התותחן לשעבר לעניינים בקבוצתו החדשה. פרנק רייקארד התמקד בימים האחרונים בנסיונות להחזיר את רונאלדיניו, שנראה כבוי בשבועות האחרונים, לכושרו הטוב מהעונה שעברה. "לכל שחקן יש תקופה רעה מדי פעם", אמר ההולנדי. "מה שהוא צריך לעשות זה להראות את היכולות שלו, אלה שכולנו יודעים שיש לו. אנחנו עובדים איתו ביחד על הדברים".

"המשחק מול סביליה הוא בעל חשיבות עליונה עבורנו", המשיך רייקארד. "זו קבוצה שעובדת כגוף אחד, סוגרת חזק ולוחצת באופן מדהים כשהיא עם הכדור. אנחנו צריכים להגיע מוכנים, ולהשוות את רמת המאמץ שלהם על מנת לנצח".

במשחק נוסף:

רקראטיבו - אספניול (20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully