וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על פי התהום

22.9.2007 / 12:24

אם פילדלפיה תפסיד לדטרויט והג'איינטס לוושינגטון, הן יכולות לשכוח מהפלייאוף. אינדיאנפוליס יוצאת ליוסטון, סן דייגו בגרין ביי

המיוחד בליגת ה-NFL הוא שכל הנביאים וה"מומחים" של טרום העונה יכולים לאכול את הנייר הוירטואלי כבר אחרי שבועיים. הנה, קחו את כותב שורות אלו, שניבא לג'איינטס את אליפות ה-NFC מזרח, ואחרי שראה אותם נגד גרין ביי, הוא חוזה להם מקום 6-8 בליגת העל בכדורגל. ועם זאת, אם הג'איינטס ינצחו, ככה פתאום, ביום ראשון, שוב ישתנה הכל. אם הם יפסידו? אוי ואבוי להם אם יפסידו, כי ההיסטוריה מלאה בקבוצות שפתחו במאזן 3:0. רובן הגיעו מקסימום למקום טוב בדראפט. כנ"ל עם הפילדלפיה איגלס, שיארחו את דטרויט, או ניו אורלינס סיינטס, המועמדת בעיני רבים להגיע לסופרבול, שהפסד שלה לטנסי במאנדיי נייט יקבור הרבה מאוד תחזיות.

בהימורי השבוע שעבר שכחנו לסמן את המשחק בין הג'טס לבולטימור (זממנו על ניצחון לרייבנס) ואת המפגש בין פילדלפיה לוושינגטון (חשבנו על פילדלפיה), כך ששני המשחקים מתקזזים. המאזן של 9 מ-14 מצטרף ל-9 מ-15 של השבוע הראשון ובסך הכל 18 מ-29.

מה בתפריט השידורים לשבוע הקרוב?

ראשון, 19:00:

יוסטון - אינדיאנפוליס (METV)

בולטימור - אריזונה (פוקס)


22:15:

דנבר - ג'קסונוויל (METV)


2:15:

שיקגו - דאלאס (ESPN)


מאנדיי נייט (בין שני לשלישי, 2:30):

ניו אורלינס - טנסי (ESPN)

מבחן גדול לאינדי, וגם ליוסטון (שעה ראשית: 19:00)

יוסטון (0:2) - אינדיאנפוליס (0:2)

בפעם הראשונה בהיסטוריה הקצרה שלהם, הטקסאנס מביטים על הטבלה ולאחר שני משחקים רואים שם שני נצחונות. לפחות כרגע נראה שהעובדה שעושה גארי קוביאק כמאמן הקבוצה נושאת פירות, כשהניצחון הגדול בשארלוט העיד יותר מכל על דרך, מעבר לעניין התוצאה. אלא שהטקסאנים יצטרכו להתמודד עם עניין לא פשוט מול האלופה - חסרונו של התופס אנדרה ג'ונסון, בגלל פציעת ברך, ובהיעדרו יקשה על מאט שאוב למצוא מטרה.

הקולטס שוב התקשו, כמו כמעט בכל שנה, בנשוויל, אבל יצאו עם ניצחון בשיניים על טנסי. אינדי לא נראתה מדהים בשבוע שעבר, אבל עשתה את שלה וניצחה. "ההגנה הצילה אותנו, וזה מה שעושות קבוצות טובות", אמר המאמן טוני דאנג'י. אינדי הולכת על פתיחה שלישית רצופה של 0:3.

התחזית: ואכן תהיה פתיחה שלישית רצופה של 0:3. ניצחון לאינדי


ניו אינגלנד (0:2) - בפאלו (2:0)

הפטריוטס כעסו מאוד בשבוע שעבר אחרי פרשת המצלמות, וכשהפטריוטס כועסים הם מנצחים. ניו אינגלנד התעללה בסן דייגו כדי להבהיר שעם או בלי פרשיות ריגול, היא אקספלוסיבית מתמיד. רנדי מוס שוב התעלה, והארטילריה הכבדה של הפאטס עלולה לגרום להגנת בפאלו לקרוס. זאת משום שההתקפה של הבילס מתקשה להחזיק בכדור, ועד כה יש באמתחתה 407 יארד בשני משחקים, מקום שני מהסוף.

התחזית: קשה מאוד להמר נגד הפטריוטס במשחק הזה. ניצחון לניו אינגלנד


בולטימור (1:1) - אריזונה (1:1)

סטיב מקנייר חוזר לשורות הרייבנס, שהצליחו להסתדר בלעדיו בניצחון על הג'טס בשבוע שעבר. הקרדינלס קצרו ניצחון ראשון העונה, על סיאטל, כשאדג'רין ג'יימס נותן משחק מצוין על הקרקע. מאט ליינארט השתפר גם הוא, ויצטרך להיות בשיאו מול הגנה קשוחה של העורבים. ג'ונת'ן אוגדן, התאקל המצוין של בולטימור, עלול להיעדר.

התחזית: נלך על הפתעה? למה לא. ניצחון לאריזונה


גרין ביי (0:2) - סן דייגו (1:1)

משחק אש בלמבו פילד, כשברט פארב מגיע מתודלק אחרי הניצחון הגדול במדולנדס בשבוע שעבר. גרין ביי פתחה במאזן 0:2 לראשונה מזה עשור, ובוויסקונסין יודעים שניצחון נוסף יכניס לאקסטזה עיר שלמה. הצ'ארג'רס, לעומת זאת, מבולבלים משהו. לדניאן טומלינסון לא מצליח להסתדר עם תוכנית המשחק של נורב טרנר, וגם ההגנה הראתה סימנים מדאיגים בקריסה בפוקסבורו. הפסד נוסף יציב הרבה סימני שאלה סביב מי שנראתה לפני פתיחת העונה כאלופה הפוטנציאלית של ה-AFC מערב.

התחזית: טרנר לא ראוי לקרדיט, אבל ניתן לו אותו בכל זאת. ניצחון לסן דייגו

צ'אנס אחרון, פילדלפיה

פילדלפיה (2:0) - דטרויט (0:2)

המצב הזה, של 2:0, לא זר לאיגלס, שכבר נחלצו ממנו בעבר והגיעו לשלבים המאוחרים בפלייאוף. אלא שאנדי ריד יודע היטב: פתיחה של 3:0 תקשה עליו מאוד. ב-15 השנים האחרונות העפילו שתי קבוצות בלבד לפלייאוף לאחר שפתחו עם שלושה הפסדים, בעוד ש-48 עלו עם מאזן 2:1 בשלושת מחזורי הפתיחה. המשמעות: פילדלפיה חייבת לנצח, וכדי שזה יקרה דונובן מקנאב צריך להיות חד יותר ליד האנדזון. מקנאב הוציא השבוע שוב את השד הגזעי מהבקבוק, כשאמר בראיון ב-HBO כי "קוורטרבקים שחורים תמיד צריכים לתת יותר מלבנים. אנשים לא מצפים מאיתנו לשחק בעמדה הזו".

דטרויט המפתיעה עומדת עם מאזן חיובי, וניצחון שלה בלינקולן פייננשל כבר יעורר סערה של ממש בליגה. "אם זה יקרה זה יהיה נס של ממש", אמר הקוורטרבק ג'ון קיטנה, "ברגעים כאלה אתה מרגיש שאלוהים עומד לצדך".

התחזית: די, נו, יש גבול לכל תעלול. ניצחון לפילדלפיה


ניו יורק ג'טס (2:0) - מיאמי (2:0)

במקרה הזה החרב לא נמצאת על הצוואר של קבוצה אחת אלא של שתיים. קם קמרון ואריק מאנג'יני יודעים שהפסד יכריח אותם להתכונן לדראפט הקרוב, כשהקבוצות שלהם לא שיכנעו, בלשון המעטה, במשחקי הפתיחה. צ'אד פנינגטון עשוי לפתוח בניו יורק, אם כי מחליפו קלן קלמנס לא היה רע בבולטימור. מיאמי קיבלה את התפוקה מטרנט גרין בשבוע שעבר, אבל ההגנה שלה לא הצליחה לעצור את דאלאס.

התחזית: למה שלא נלך על ניצחון ליונקים? דולפינס


קנזס סיטי (2:0) - מינסוטה (1:1)

העונה בקושי החלה, וכבר אנחנו מפהקים משתי הקבוצות הללו. אחרי שבוע ראשון מעולה חזר אדריאן פיטרסון לקרקע, עם משחק בינוני בהפסד מינסוטה לדטרויט. הצ'יפס ממש נראים גרוע, ונכון לשני המשחקים הראשונים פשוט נדמה כי הם משחקים על מקום גבוה בדראפט. יהיה להם קשה יותר בלי התופס הפצוע אדי קניסון.

התחזית: ניצחון בכל זאת לצ'יפס


פיטסבורג (0:2) - סן פרנסיסקו (0:2)

מייק טומלין הכניס משב רעננות בסטילרס, שמוסרים ונראים בעיקר נהנים. לא שהיה רע לפיטסבורג בתקופת ביל קווהר, אבל ווילי פארקר ובן רות'לסברגר מראים כי הפלדות יכולות ללכת רחוק גם תחת השלטון החדש. הניינרס פתחו עם מאזן דומה, אבל ביכולת שרחוקה מלשכנע מול יריבות לבית החלש. אין בכך להפחית מההישג של מייק נולאן ושחקניו, אלא שבהיינס פילד יצטרך אלכס סמית' לזרוח לא רק בדקות האחרונות. מץ' אפ מעניין בין פרנק גור, הרץ התותח של פריסקו, להגנת הפלדות.

התחזית: לא רואים סרט שבו סן פרנסיסקו מנצחת. ניצחון לסטילרס


טמפה ביי (1:1) - סט. לואיס (2:0)

גם מהראמס, כמו מעוד מספר קבוצות בליגה, ציפינו לשיפור שלא הגיע. סטיבן ג'קסון מאכזב, ההגנה תקועה ושום דבר לא דופק (חוץ מאייזיק ברוס הותיק). אחרי משחק פתיחה לא טוב בסיאטל חזרו הבאקנירס בגדול מול הסיינטס. ג'ואי גאלוויי, אחרי שבוע תפיסות מצוין, יקווה לשפר את המאזן שלו מול הגנת מסירה בינונית מאוד של סט. לואיס.

התחזית: ניצחון לטמפה ביי

פאלמר והבנגאלס באים לסיאטל (שעה ראשית: 22:05-22:15)

סיאטל (1:1) - סינסינטי (1:1)

שום דבר לא הלך חלק לקרסון פאלמר והטיגריסים שלו ולמאט האסלבק וניצי הים בשבוע שעבר. התקפית, פאלמר נתן תצוגת שיא של 400 יארד ושישה טאצ'דאונים, אבל ההגנה שלו הייתה אוויר בהפסד 51:45 לקליבלנד. אצל הסיהוקס הבעיה לא הייתה בהגנה, אלא סתם בקושי לפצח את אריזונה, והם הפסידו במשחק שאותו על הנייר היו צריכים לקחת. שון אלכסנדר ימשיך לקחת את המושכות במשחק הריצה של סיאטל, אבל יעשה זאת בלי מוריס מוריס, הגיבוי שלו שפצוע ברגלו.

התחזית: ניצחון לסינסינטי


אטלנטה (2:0) - קרוליינה (1:1)

תרשו לנו לפתוח באופן חריג דווקא בהימור. השנה החליט המדור שמה שלא יהיה, הולכים נגד התוצאה שהפנתרים אמורים להשיג. אם הם פייבוריטים, הולכים על הפסד, ואם הם אנדרדוג, הולכים על ניצחון.

עד עכשיו זה עבד לנו מצוין ואנחנו 2 מ-2. אבל מה לעזאזל עושים במשחק כה מצחין, שבו שתי הקבוצות נראות כמו מועמדות לירידה? מצד שני, אם מסתכלים על המדד הסטטיסטי, אטלנטה נראית באמת כמו כלום בעוד אצל קרוליינה הקופסה היא שדפוקה, המספרים דווקא סבירים. ביירון לפטוויץ' יישב על ספסל הפאלקונס ויחכה למעידה של ג'ואי הרינגטון, שמן הסתם בוא תבוא. ולכן, עם כל הצער שבדבר אנו נאלצים לקבוע שהפנת'רס הם המועמדים לנצח את המשחק הזה.

התחזית: כמובן - ניצחון לפאלקונס


וושינגטון (0:2) - ניו יורק ג'איינטס (2:0)

משחק אש בלנדובר. זו ההזדמנות של ג'ו גיבס והרדסקינס להוריד להם מהגב את הג'איינטס בקרב המזרח, כי מהפרש של שלושה משחקים בין השתיים תתקשה מאוד ניו יורק להתאושש. "הקבוצה הזו טובה מאוד, הרבה יותר מזו של העונה שעברה", אמר אנטואן רנדל אל, התופס של וושינגטון אחרי הניצחון על פילדלפיה.

הקבוצה של ניו יורק לא טובה בכלל, לעומת זאת. ההתקפה עוד נראית סבירה, אבל הגנה אין וגם האמון שטום קאפלין קיווה להחזיר לעצמו לא ממש מגיע מצד השחקנים. בלי הרץ ברנדון ג'ייקובס והסייפטי קווין דוקרי זה ימשיך להיות קשה.

התחזית: לא בלב שלם, אבל אנחנו הולכים על ניצחון לרדסקינס


דנבר (0:2) - ג'קסונוויל (1:1)

בכל פעם שהמלים דנבר וג'קסונוויל הולכות ביחד, בקולורדו נזכרים בטראומת הפלייאוף של 1996, כשהברונקוס הודחו מהפלייאוף על ידי הקבוצה שרק שנה לפני כן הייתה קבוצת אקספנשן. אבל אנחנו ב-2007, ובדנבר לא מתעסקים בנוסטלגיה, רק במחשבה על שיפור היכולת שלהם לפוצץ קבוצות, כי מול אוקלנד ובפאלו זה לא כל כך הלך. ג'ק דל ריו והג'אגוארס, למרות הניצחון העלוב על אטלנטה בשבוע שעבר, עדיין מחפשים להתוות לעצמם דרך. "אנחנו רק צריכים להיות סבלניים וזה יגיע", אמר הרץ מוריס ג'ונס דרו.

התחזית: אולי יגיע, אבל לא השבוע. ניצחון לדנבר


אוקלנד (2:0) - קליבלנד (1:1)

זה יהיה משחק מעניין מכמה אספקטים. הריידרס, עם ג'וש מק'קאון כפותח, חזרו בשבועיים האחרונים משני פיגורים גדולים. בסוף הם הפסידו, אבל בניגוד לעונה שעברה לפחות יש להם את היכולת לשים נקודות על הלוח. הבראונס, אם ינצחו, יעלו למאזן 1:2, ואחרי שבוע ענק, לדרק אנדרסון תינתן הזדמנות לחמם על הספסל קצת טוב יותר את בריידי קווין.

התחזית: קשה מאוד. ניצחון לאוקלנד

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ניצחון - או שקטרינה חוזרת

שיקגו (1:1) - דאלאס (0:2) - ליל ראשון, 2:15

משחק חזק מאוד בסולג'רס פילד. הברס ניצחו בשבוע שעבר, אבל שוב נראו חלודים ובעיקר לא בטוחים בידיו של רקס גרוסמן, מה גם שזו הייתה רק קנזס סיטי. הקאובויס, לעומת זאת, היו חדים ונראה כי וייד פיליפס הצליח לגרום להם, ובמיוחד לטרל אואנס ולטוני רומו, ליהנות מפוטבול. ניצחון של דאלאס יהווה מקדמה חשובה מאוד עבורה במזרח, כשהיא תצטרך להתמודד עם חסרונו של התופס הפצוע טרי גלן.

התחזית: האם הקסם נעלם משיקגו? בואו ניתן להם צ'אנס. ניצחון לברס


ניו אורלינס (2:0) - טנסי (1:1) - מאנדיי נייט, 2:30

אחרי הקסם של השנה שעברה, שון פייטון קיווה לעשות עם הסיינטס צעד נוסף קדימה. אלא שמעבר להפסדים עצמם, במשחקים מול אינדיאנפוליס וטמפה ביי הקדושים נראו חסרי תועלת ותוחלת משני צידי הכדור. רג'י בוש לא פוגע, דרו בריס לא חד וההגנה לא מסוגלת לעצור שום דבר. טנסי האריכה את חוזהו של ג'ף פישר עד 2011, ועכשיו המאמן, שתמיד יצר יש מאין בטייטאנס, צריך להראות שתהליך הבניה כבר בעיצומו. בשבוע שעבר הטיטאנים היו קרובים לגנוב משחק מהקולטס. והשבוע?

תחזית: אין ברירה, פשוט אין. הולכים על ניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully