וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדס והג'איינטס אומרים שלום

22.9.2007 / 11:43

הקבוצה הודיעה כי לא תחדש את חוזהו של החובט. קולורדו חזרה לתמונת הויילד קארד, פילדלפיה ממשיכה לנצח. ניצחון 20 לבקט

ותחילה, חדשות הליגה:

ההתקשרות הארוכה בין בארי בונדס וסן פרנסיסקו ג'איינטס עומדת להסתיים. זאת לאחר שהקבוצה הודיעה כי לא תחדש את חוזהו של החובט בעונת 2008. "קשה להגיד שלום, אלה היו 15 שנים יפות, אבל הגיע הזמן. בסופו של דבר צריך ללכת לכיוונים שונים".

בונדס בן ה-43 שבר השנה את שיא ההומראנס, שנכון לעכשיו עומד על 762. הג'איינטס החליטו להיפרד על רקע מקצועי - בגלל גילו המבוגר הוא כבר לא מסוגל לשחק הרבה, במיוחד בהגנה. בונדס נעדר מהמגרשים מה-15 בספטמבר, והפחית משמעותית את קצב המשחק שלו מהרגע ששבר את השיא בתחילת אוגוסט. ועם זאת, השחקן עצמו הצהיר כי הוא מעוניין להמשיך לשחק, כשהליגה היחידה שתקלוט אותו תהיה ה-AL, שם לא יהיה צריך לשחק בהגנה. בעבר הוזכרו הניו יורק יאנקיז כמועמדים, אולם סביר להניח שאם יגיעו לעמק השווה, בונדס ואוקלנד, שנמצאת בצד השני של המפרץ, יכולים להיות זיווג משמיים.

NL: יש תקווה לקולורדו

סן דייגו - קולורדו 2:1

אחרי הסוויפ המרשים על הדודג'רס באו הרוקיז לפטקו פארק, כשהם יודעים שהסדרה הזו היא הסיכוי האחרון שלהם לחזור לתמונה. בראדלי הופ חבט להומר מנצח באינינג ה-14, לאחר שאדריאן גונזאלס מסן דייגו השווה בעמל רב באינינג התשיעי על הגשה של מנואל קורפאס. קולורדו נמצאת כעת בפיגור של 3.5 משחקים מהפאדרס, ואם תצליח לטאטא את הסדרה הזו, היא יכולה לפנטז על אוקטובר. ג'ייק פיבי, הסיי יאנג הודאי של ה-NL, הגיש שבעה, הכיש שמונה ונמלט מהפסד. מאט הרג'רס ניצח, ג'ון תאצ'ר נוצח.


וושינגטון - פילדלפיה 6:3

אלא שמי שיותר נחוץ לה הניצחון של קולורדו היא פילדלפיה, שלא צריכה סוויפ באף סדרה - היא פשוט צריכה לנצח משחק אחד יותר מהפאדרס עד תום העונה. אף אחד לא זוכר שריאן הווארד פתח חלש את העונה, כשהסופומור השחיל את ההומר ה-42 שלו. ג'ימי רולינס, השורטסטופ הכי טוב ב-NL (והפעם בלי שום הסתייגות, הוא פשוט הכי טוב) עם הומר משלו וכנ"ל פאט ברל. ניצחון לאדם איטון, הפסד לשון היל ושמירה לברט מאיירס.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 8:13

הקאביז שומרים על מרחק 1.5 משחקים ממילווקי, וככל שנוקף הלו"ז, הפער הזה הופך ליותר ויותר משמעותי. שיקגו התאוששה מספיגת חמש ריצות באינינג השלישי, שמה חמש משלה בשישי וצריכה להודות לאראמיס רמירז, שעם שני הומרים בני שלוש ריצות כל אחד, הקנה לסקוט אייר את הניצחון. גם אלפונסו סוריאנו וג'ובאני סוטו חבטו להומרים. הפסד לפרנקליס אוסוריה.


אטלנטה - מילווקי 4:1

הברייבס יצאו סופית ממאבק הויילד קארד, הברוורס לא היו בו אבל עדיין נלחמים על צמצום הפער מהקאבס. קורי הארט, רוקי השנה, פתח את מסכת הריצות של האינינג השמיני, כשמילווקי שמה שלוש נקודות על הלוח ומתגברת על טים הדסון העיקש (7.2 אינינגים וחמישה טיגונים). מארק טשיירה עם הומר לאטלנטה, סקוט ליינברינק עם הניצחון ופרנסיסקו קורדרו עם שמירה מספר 44 העונה.


אריזונה - לוס אנג'לס דודג'רס 3:12

הדיאמונדבקס טיפלו היטב במה שנשאר מהשברים של הדודג'רס. טוני קלארק חבט להומר ולארבעה ריביז, כריס יאנג ומארק ריינולדס חבטו להומרים משלהם וליבאן הרננדז קצר ניצחון קל, כשהנחשים מגדילים את הפער ב-NL מערב למשחק וחצי על סן דייגו. הפסד לאסטבאן לואייזה.


פלורידה - ניו יורק מטס 9:6

הפעם המטס לא הצליחו לאבד את היתרון הגדול באינינג התשיעי, סגרו עניין והעניקו לפדרו מרטינז ניצחון שלישי העונה, לאחר שסגר חמישה אינינגים עם שבע הכשות. בהיעדרו של בילי וגנר הוזעק סקוט שונוייס למשימת השמירה ועשה זאת בהצלחה. המטס ניצלו משחק שלומיאלי שכלל לא פחות משש שגיאות של הגנת פלורידה. קרלוס דלגדו חבט להומר ופול לו דוקה סיים עם ארבע חבטות.


יתר התוצאות:

סט. לואיס - יוסטון 6:3
סן פרנסיסקו - סינסינטי - 9:8

AL: בקט בדרך לסיי?

טמפה ביי - בוסטון 8:1

עם הפסד היאנקיז לטורונטו, הרד סוקס חזרו לנשום קצת עם יתרון 2.5 משחקים בראש המזרח. אבל את נקודת הציון החשובה יותר עשה ג'וש בקט, שעם שישה ושמונה קצר את הניצחון ה-20 שלו, נתון חשוב ביותר בשקלול המרוץ לסיי יאנג. מאז 2005 לא היה לליגה מנצח של 20 משחקים. דייויד אורטיז חבט להומר ולארבעה ריביז, סקוט קאזמיר היה המגיש המפסיד.


ניו יורק יאנקיז - טורונטו 5:4

קסמי הברונקס לא הצליחו להושיע, בסופו של דבר, את היאנקיז. ניו יורק הייתה נואשת מההגשה של רוי האלאדיי המצוין (8.2 אינינגים, ארבע הכשות), עד לאינינג התשיעי, כשרשמה עליו ארבע ריצות בגלל שגיאה של ארון היל, שנתנה לאינינג להמשיך ולרוץ כשהמשחק היה אמור להיות גמור. אבל באינינג ה-14 ירה גרג זון פצצה ליציעים, החזיר את היתרון לבלו ג'ייז וג'ייסון פרייזור סגר עניין. ניצחון לג'ו קנדי, הפסד לבריאן ברוני, שבעה וארבעה לצ'ין מינג וונג.


קליבלנד - אוקלנד 3:4

ייתכן שכבר הלילה יהיו האינדיאנס אלופי המרכז, אם ינצחו ודטרויט תפסיד לקנזס סיטי. שישה ושבעה עזרו לפאוסטו קרמונה לזכות בניצחון ה-18 שלו, ועם ERA של 3.03 גם הוא עדיין חזק בתמונת הסיי יאנג. ריאן גארקו וג'וני פראלטה חבטו להומרים, ג'ו בורובסקי שמר בפעם ה-43 העונה. הפסד לג'ו בלנטון, הומר לג'ק קאסט באוקלנד.


לוס אנג'לס איינג'לס - סיאטל 6:0

המלאכים יחכו עוד יום אחד לפחות להוציא את השמפניות מהמקרר, לאחר תצוגה טובה של ג'רוד וושבורן, שסיים עם שבעה וארבעה. חוזה גיין חבט להומר, ולוס אנג'לס עדיין בקרב אימים עם בוסטון וקליבלנד על המיקום הסופי. ג'ו סונדרס הוא המגיש שירד עם ה-L.


יתר התוצאות:

דטרויט - קנזס סיטי 4:5
טקסס - בולטימור 2:3
מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 6:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully