וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הוגו הבוס

22.9.2007 / 17:31

צמד בזק של הוגו אלמיידה סידר לורדר ברמן 1:4 גדול על שטוטגארט, האלופה בצרות. גם שאלקה חזרה לכושר עם 0:3 על ארמיניה בילפלד

גם בשבת בה באיירן מינכן נחה, אתם יכולים לסמוך על הבונדסליגה שתספק את המנה הרגילה של העניין, הדרמות והאקשן שלה. במרכז משחקי היום (שבת) עמד המשחק המרתק בין ורדר ברמן לאלופה שטוטגארט. שתי הקבוצות פתחו את העונה בצליעה, וההפסדים באמצע השבוע בליגת האלופות לא הוסיפו נחת לאף אחת מהן.

ברמן היתה היחידה שנענתה לאתגר, זינקה ליתרון מהיר של שני שערים בתוך ארבע דקות, ולא הביטה לאחור בדרך לניצחון משכנע 1:4. מועמדת פוטנציאלית נוספת לאיים על הדהירה של הבווארים אל צלחת האליפות, שאלקה, גילתה אף היא סימני חיים עם 0:3 דורסני על ארמיניה בילפלד, הפתעת העונה עד היום.

במשחק שפתח את המחזור אתמול החמיצה פרנקפורט הזדמנות לעלות למקום הראשון בטבלה לראשונה מזה שמונה שנים, כשסיימה רק בתיקו 0:0 מול בוכום.

מחר יושלם המחזור כשהמוליכה באיירן מינכן תצא למשחק חוץ מול העולה החדשה קרלסרוהה, שיהיה מרגש במיוחד עבור אוליבר קאן, שיפגוש את הקבוצה בה גדל. במשחק נוסף ייפגשו האנובר ובאייר לברקוזן.

ורדר ברמן – שטוטגארט 1:4

באיירן מינכן מקרטעת במעט בתקופה האחרונה, אך לכולם ברור שמדובר רק בעניין של זמן עד שהבחורים של אוטומר היצפלד יתחממו מחדש, ועד שזה יקרה צריכות ברמן ושטוטגארט לנצל את ההזדמנות ולהתקרב עד כמה שניתן למוליכה. ברמן מוכת הפציעות כבר הספיקה לספוג 10 שערים בחמשת משחקי הליגה עד כה, וגם יכולת לא רעה מול ריאל מדריד בפתיחת ליגת האלופות ביום שלישי לא מנעה ממנה לצאת עם הפסד מהברנבאו. שטוטגארט מצידה עדיין לא צברה נקודת חוץ בבונדסליגה העונה, וגם היא הגיעה אחרי הפסד בליגת האלופות, בגלזגו מול ריינג'רס.

האלופה עוד לא הספיקה להיכנס בשערי הוסרשטדיון, וכבר נקלעה לפיגור של שני שערים, מצמד מדהים של הוגו אלמיידה הפורטוגלי בדקה השלישית והרביעית. מריו גומז החזיר את השוואבים למשחק בדקה ה-13 בשער מצמק, אבל שתי דקות בלבד לאחר מכן החזיר בובקאר סאנוגו בשער משלו. התוצאה נשמרה עד לדקה התשעים, בה קבע דייגו הנהדר את תוצאת המשחק.

שאלקה - ארמיניה בילפלד 0:3

עם ניצחון בודד בחמישה מחזורים, גם שאיפות הצמרת של שאלקה נראו רחוקות לפני המשחק. ההפסד הביתי לוולנסיה בליגת האלופות לא סייע לביטחון העצמי של הכחולים המלכותיים, וארמיניה בילפלד המפתיעה הגיעה לגלזרקירשן ממרומי המקום השני בטבלה. אבל במשחק עצמו נטו יחסי הכוחות בבירור לטובת המקומיים. קווין קוראני כבש את הראשון בדקה ה-24, ג'ראלד אסמואה הכפיל בדקה ה-54, וראפיניה חתם עם השלישי בדקה ה-65.


יתר התוצאות:

הרטה ברלין – בורוסיה דורטמונד 2:3

שתי הקבוצות הגיעו עם רצפי ניצחונות. הקבוצה מהבירה עם שניים, הצהובים מחבל הרוהר עם שלושה, כשהאחרון ביניהם היה משכנע מאוד (שלישייה נגד ורדר ברמן). מלאדן פטריץ' הקרואטי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31. אלא שמרקו פאנטליץ' (43), קרלוס לוסיו סוזה (56) וסלומון אוקורונקו (76) עשו מהפך מרשים, המשיכו לעצמם את הרצף וקטעו את של תומאס דול. פטריץ' הצליח רק לצמק בדקה ה-89.

המבורג - נירנברג 0:1

חניכיו של הוב סטיבנס אירחו ב-AOL ארינה את מחזיקת הגביע. קפטן המבורג, ההולנדי רפאל ואן דר וארט, כבש את שער הניצחון בדקה ה-53 וקירב את קבוצתו לצמרת הבונדסליגה הצפופה מאוד.

אנרגי קוטבוס – וולפסבורג 2:1

הקבוצה של פליקס מגאת' לא הצליחה להשיג ניצחון מאז המחזור השני, אבל היום היא עשתה זאת בחוץ, במזרח גרמניה. סרחיו מריאן ראדו (22) ויאסק קרזינובק (83) כבשו לזאבים. דניס סורנסן רק השווה (33) באופן זמני.

האנזה רוסטוק – דואיסבורג 0:2
להאנזה: סבסטיאן הרנגה (35), אנריקו קרן (53 פנדל).

* רוברטו קולאוטי הפצוע לא נכלל אתמול בסגל של בורוסיה מנשנגלדבאך בניצחון 2:4 על אוגסבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully