וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבירוקרטיה תמנע מגרנט להישאר?

22.9.2007 / 11:15

בצ'לסי מודאגים מכך שלישראלי אין את התעודות הנדרשות מאופ"א. אם הנושא לא ייפתר תוך 12 שבועות, ייאסר על גרנט לאמן את הקבוצה

קשיי הקליטה של אברהם גרנט בצ'לסי רק הולכים ומתגברים. אחרי הפגנות האוהדים, מחאות השחקנים וגיחוכי התקשורת על המינוי המפתיע של הישראלי למשרה הנחשקת, צץ מכשול נוסף בדרכו של גרנט.

בעיתונות האנגלית פורסם הבוקר (שבת) בהבלטה כי לגרנט אין תעודה המסמיכה אותו על ידי אופ"א לאמן בפרמיירליג, ובמידה ולא יקבל תעודה כזו ב-12 השבועות הקרובים, ייאסר עליו להמשיך ולשמש כמאמן צ'לסי. על מנת לקבל את התעודה על גרנט לצבור 240 שעות לימוד, כשתקופת הזמן הסטנדרטית לצבירתן היא כשנה.

יש לציין שכמה ממאמני הפרמיירליג, כמו גארת' סאות'גייט, מרטין אוניל וגלן רודר, כבר עמדו בפני אותה בעיה, והצליחו להתגבר עליה מבלי להשלים את כל מכסת שעות הלימוד. אך גם במידה וההתאחדות האנגלית תעניק לגרנט אישור מיוחד לעמוד על הקווים, הוא צפוי להיתקל בקשיים גדולים בהרבה במשחקי ליגת האלופות, לגביהם מקפידים באופ"א באופן מחמיר יותר לגבי הדרישות. סאות'גייט, למשל, שזכה לתעודה המיוחלת מהפרמיירליג בזכות הקריירה הבינלאומית העשירה שלו כשחקן, לא זכה עד היום לאישור לאמן בליגת האלופות, עד שלא ישלים את מכסת לימודיו.

בהנהלת צ'לסי ידעו לספר כי לגרנט יש מספר תעודות העשויות להיות קבילות בעיני אופ"א, אך בגלל יום הכיפורים הן עדיין לא הוצגו בפני הגורמים המוסמכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully