וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל דורסת כל מה שזז

22.9.2007 / 17:43

ארסנל המשיכה בכושר הנפלא כשהביסה את דרבי 0:5. ליברפול איכזבה עם 0:0 מול ברמינגהאם, בניון לא היה בסגל. מנ' סיטי סיימה ב-3:3 עם פולהאם

עולם הכדורגל האנגלי נכנס להלם בעקבות עזיבתו של ז'וזה מוריניו את צ'לסי, שהתחלף בהלם גדול שבעתיים כשהתבררה זהותו של יורשו בסטמפורד ברידג'. הררי פרשנויות, ניתוחים והערכות כבר נכתבו אודות המהלך המפתיע של השנה, אבל עכשיו הגיע הזמן לחזור למגרשים.

משחקו הראשון של אברם גרנט כמאמן צ'לסי יהיה גם משחק העונה הראשון של הפרמיירליג, כשהכחולים יגיעו בראשון לאולד טראפורד למפגש ענקיות מול האלופה מנצ'סטר יונייטד, אבל עוד קודם לכן, שיחקו היום (שבת) שתי החברות האחרות במרובע הצמרת האנגלי וניסו לשפר עמדות בטבלה. ארסנל עשתה את זה בגדול עם 0:5 גדול על דרבי, ליברפול היתה רחוקה מכך עם 0:0 ביתי מול ברמינגהאם. יוסי בניון לא נכלל בסגל. מנצ'סטר סיטי, שפתחה את העונה מצוין, איבדה היום שתי נקודות כשסיימה בחוץ בתיקו 3:3 עם פולהאם.

ביתר המשחקים שיתקיימו בראשון ייטלו חלק הנציגות האנגליות ששיחקו בגביע אופ"א ביום חמישי האחרון. ניוקאסל תארח את ווסטהאם, טוטנהאם תתארח אצל בולטון, בלקבורן תחכה לפורטסמות' ואברטון תצא למשחק חוץ קשה מול אסטון וילה.

ארסנל - דרבי 0:5

מוליכת הטבלה הגיעה למשחק בכושר נפלא, עם שלושה ניצחונות ליגה ברציפות, ואחרי תצוגת התכלית מול סביליה (0:3) ביום רביעי במחזור הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות. הילדים של ארסן ונגר כבר למדו להסתדר טוב מאוד ללא תיירי הנרי, והגרעין הצעיר והמלוכד שיצר ונגר באיצטדיון האמירויות לא עוצר לרגע. דרבי, שכבר יצאה עם רשת מחוררת מביתן של שתי קבוצות בכירות אחרות העונה (שישייה באנפילד ורביעייה בוייט הארט ליין), ידעה פחות או יותר למה היא נכנסת, אבל לא הצליחה לעצור את השיטפון.

זה התחיל בדקה העשירית, עם בומבה אדירה של אבו דיאבי הצרפתי אחרי בישול של ססק פברגאס, ובדקה ה-25 בישל המאסטרו הספרדי את השני לעמנואל אדבאיור שכבש את השני שלו והשלישי של התותחנים בפנדל בדקה ה-50, לפני שפברגאס החליט לכבוש בעצמו ושלח פצצה לחיבורים בדקה ה-70. המילה האחרונה היתה שייכת שוב לאדבאיור, שבשער יפהפה השלים את החמישייה בדקה ה-79.

ליברפול - ברמינגהאם 0:0

הקדנציה של רפא בניטז במרסיסייד, הנמצאת כבר בשנתה הרביעית, מתאפיינת עד כה בהצלחה פנומנלית בליגת האלופות, לצד כישלונות חוזרים ונשנים בפרמיירליג. לפני פתיחת העונה הנוכחית הכריז הטקטיקן הספרדי כי הפעם סוף סוף עומד לרשותו סגל עמוק ומוכשר דיו כדי להתחרות במקביל גם על התואר המקומי, וההכרזה הזו צריכה לעמוד במבחן דווקא במשחקים מהסוג הזה.

אבל האדומים שוב לא הצליחו לחזור מאירופה כמו שצריך, ואיכזבו עם עוד משחק משמים. בניטז בחר לפתוח עם דרק קויט ואנדריי וורונין בחוד, אבל אף אחד מהם לא הצליח למצוא את הרשת. גם כשפרננדו טורס ופיטר קראוץ' הוזעקו מהספסל הם לא הצליחו להושיע, והתוצאה נותרה מאופסת עד הסיום. יוסי בניון לא נכלל בסגל הקבוצה עקב יום הכיפורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 3:3

התכולים של סוון גוראן אריקסון רצו להמשיך בפתיחת העונה הטובה שלהם בקרייבן קוטג', אבל סיימו לבסוף את המשחק רב השערים וההפכפך בתיקו 3:3. את מירב תשומת הלב משך סטיבן איירלנד, שחוזר לסגל הסיטי אחרי השערוריה ההזויה שיצר בשבוע שעבר, כשביקש להשתחרר ממשחק נבחרת אירלנד בטענה שסבתו מתה, למרות שהסיבה האמיתית הייתה רצונו לבלות זמן עם חברתו שעברה הפלה.

המקומיים הם שעלו ליתרון ראשונים משער של סיימון דייויס (14). מרטין פטרוב איזן בדקה ה-37. אבל שלוש דקות בתוך המחצית השנייה החזיר האמור בואזה את היתרון לפולהאם. אמיל אמפנזה השווה כעבור שתי דקות ומרטין פטרוב (60) בשערו השני במשחק עשה מהפך גדול עבור הסיטיזנס. דני מרפי לא התכוון לאבד את כל הנקודות בבית וקבע שוויון בדקה ה-75, שנשמר עד לסיום. זוהי תוצאת התיקו הראשונה של הסיטי העונה, שמעלה אותה למקום השני, שלוש נקודות פחות מהמוליכה, ארסנל.


מידלסבורו - סנדרלנד 2:2

האדומים אירחו בריברסייד סטאדיום את הקבוצה של רוי קין כששתי הקבוצות אוחזות ב-7 נקודות מ-6 משחקים. שעון המשחק עוד לא הספיק לסיים שתי הקפות וגרנט לידביטר כבש שער יתרון מפתיע לזכות ה'חתולים השחורים'. ג'וליו ארסה (15) וסטיוארט דאונינג (67) עשו את המהפך לבורו, אבל סנדרלנד שכבר הוכיחה איזה אופי חזק יש לה, כמו של המנג'ר שלה, הצליחה לסחוט נקודה אחרי שליאם מילר כבש שער שוויון בדקת הסיום של המשחק.


רדינג - וויגאן 1:2

הקבוצה של סטיב קופל פתחה את העונה בצורה לא מזהירה, אבל היום היא הצליחה להשיג ניצחון דרמטי וחשוב נגד ה'לאטיקס'. דייב קיטסון העלה את ה'רויאלס' ליתרון בדקה ה-28 וכך גם נסתיימה המחצית הראשונה. שש דקות בתוך השנייה מרכוס בנט השווה לזכות האורחים. הקהל באצטידון מדייסקי זיהה כבר תיקו, אלא ששער ניצחון של ג'יימס הארפר בדקה ה-90 השאיר את שלוש הנקודות בביתם של ה'רויאלס'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully