וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוטה סותמת לקירילנקו את הפה

21.9.2007 / 21:35

אנדריי קירילנקו מוכן לוותר על 63 מיליון דולר כדי לצאת מיוטה: "לא רוצה ליהנות ממשהו שלא מגיע לי". המועדון שמע, ואסר עליו להתראיין

על העובדה שאנדריי קירילנקו, הפורוורד של יוטה ונבחרת רוסיה, רוצה לעזוב את הג'אז אין צורך לדבר. אלא שלקירילנקו כל כך כואב, כפי הנראה, ביוטה, שהוא מוכן לוותר על הרבה מאוד כסף כדי לא לראות יותר את הפרצוף של ג'רי סלואן.

על פי תרגום של ה-"סולט לייק טריביון", אמר קירילנקו בראיון לעיתון רוסי כי יוותר על יתרת חוזהו, וגם רמז בציניות על כוונתו הנסתרת. "אני מוכן ללכת בלי לקבל דולר. זה הרבה כסף, גם לקבוצת NBA. ככה הם יוכלו, אולי, לקבל יותר שחקנים או דברים אחרים".

בהמשך נשמע קירילנקו קצת פחות סרקסטי: "תמיד הייתי אדם הגון ואני לא רוצה ליהנות ממשהו שלא מגיע לי. לכסף הגדול יש חשיבות, אבל אני רוצה ליהנות מכדורסל והכי חשוב הוא לשחק עם ניצוץ".

תגובת הג'אז לא איחרה לבוא. מייד לאחר שגילה המועדון כי קירילנקו מתבטא בפעם השלישית בתוך שבוע לשחרורו, נאסר עליו איסור גורף להתראיין, תוך איום בקנסות גבוהים. כשנשאל קירילנקו לתגובתו לראיון על ידי ה-"סולט לייק טריביון", שלחה רעייתו, מאשה, דואר אלקטרוני המסביר מדוע נבצר ממנו לענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully