וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אקח את כל ההחלטות בצ'לסי בעצמי"

21.9.2007 / 18:40

גרנט הוצג במסיבת עיתונאים כמאמן צ’לסי. יו”ר המועדון: ”חשוב שלמאמן יהיו יחסים טובים עם ההנהלה, ולכן מינינו את אברם”. ונגר ופרגוסון: ”נהנינו מהיריבות עם מוריניו”

אם לא האמנתם, לא חלמתם או סתם הייתם בטיול בקנקון ולא היה לכם אינטרנט, הערב (שישי) קיבלתם הודעה רשמית, לא רק מפי הקבוצה עצמה אלא גם מצד חתן השמחה: אברהם גרנט הוא מאמנה החדש של סגנית אלופת אנגליה, צ'לסי. זאת לאחר שגרנט הוצג במסיבת עיתונאים כמחליפו של ז'וזה מוריניו, שהתפוטר בליל רביעי מהקבוצה.

"עד עכשיו תמיד עמדתי מאחורי החלטותיי והייתי אדם עצמאי, וכך יהיה גם הפעם", אמר הישראלי בעת הצגתו. "אני אקח את ההחלטות, לטוב ולרע, ואעמוד מאחוריהן. אם נפסיד, אקח את האשמה עליי".

על האיש אותו החליף אמר גרנט: "יש לי הרבה כבוד כלפי מוריניו, ואני רוצה להמשיך את הצלחתו אבל גם לעשות זאת בדרכי שלי. כדורגל הוא בידור, ואנחנו צריכים לנצח תוך כדי שאנו משחקים כדורגל חיובי".

ברוס באק, יושב ראש צ'לסי, הסביר את הסיבה לחילופי התפקידים במועדון: "היה מאוד חשוב למועדון להכריז על מינויים של אברם וסטיב קלארק מהר לאחר עזיבתו של מוריניו. אנו מאמינים שאברהם גרנט וסטיב קלארק יעזרו לנו להתאושש. אין צורך לשוב על הסיבות שהביאו אותנו להיפרד ממוריניו. אני מאוד מודה לז'וזה על כך שהביא למועדון רוח של ווינריות. היו הרבה סיפורים בתקשורת על מלחמה שלו עם המועדון, אך לא כך הדבר. ז'וזה אמר לנו כי הוא מאוד שמח מהעובדה שנפרדנו ממנו בצורה יפה ונקיה. הוא תמיד יהיה חלק ממשפחת צ'לסי ואורח כבוד בסטמפורד ברידג'".

על מינויו של גרנט אמר באק: "איננו מכחישים שהרקורד של מוריניו עשיר יותר. אבל חשוב מאוד שהקשר בין המאמן להנהלה יהיה קשר אמין, הוא מקבל מאיתנו את כל התמיכה כי אנחנו ביחסים מאוד טובים אתו ומאמינים

פיטר קניון, מנכ"ל צ'לסי, הכחיש כי הסיבה לפרידה ממוריניו הייתה סכסוכים בחדר ההלבשה: "אלה פרסומים לא נכונים, ז'וזה לא איבד את האמון של השחקנים. הייתי קרוב למוריניו מהיום שבו מונה למאמן. ששת החודשים האחרונים היו קשים לכולם, ודרך השיחות עימו הבינו כל הצדדים שהפרידה הייתה בלתי נמנעת".

פרגוסון: "מוריניו היה טוב לפרמייר ליג"

בליגה התקבלה התפטרות מוריניו בתדהמה גדולה, כשכמובן העובדה שמחליפו הוא הישראלי שבאנגליה לא ממש מכירים עשתה גלים גדולים עוד יותר.

סר אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, אמר: "זו אכזבה למשחק ולצ'לסי שמוריניו כבר לא שם. נהניתי מהתחרות איתו, אני חושב שהוא הביא טעם חדש וניחוח אחר לליגה. הוא היה טוב לפרמייר ליג".

ארסן ונגר, מאמן ארסנל, הוסיף: "זו הפתעה גדולה. לפעמים זה צפוי, כי התוצאות לא מגיעות, לפעמים זה מגיע לחילוקי דעות שלא קשורים לתוצאות, ולפעמים זה מגיע לידי הפתעה מוחלטת שבה אתה ממש לא מצפה שזה יקרה. אני חושב שזה אחד מאותם המקרים".

על גרנט לא אמרו פרגוסון ו-ונגר יותר מדי, ורק הסכימו כי "זה יהיה מבחן גדול וקשה מאוד עבור המאמן החדש". שניהם גם הודו כי למרות הטראש טוק שניהלו עם מוריניו, הם יחסרו את היריבות איתו.

היחיד שלא התרגש מכל הסיפור היה מאמן סנדרלנד, רוי קין: "אני לא חושב שאני צריך להגיב על מה שקורה במועדונים אחרים. מאמנים באים ומאמנים הולכים, ולא צריך לעשות מזה סיפור כל כך גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully