וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נראה אותך מסתדר איתם, אברהם

21.9.2007 / 11:05

דידייה דרוגבה כבר מתחיל לדבר על עזיבה: "הוא פשוט כועס על צ'לסי". נראה כי הישראלי יזכה לקבלת פנים צוננת בחדרי ההלבשה

יום לאחר ההפתעה הגדולה שבמינויו של אברהם גרנט לצ'לסי ופיטוריו או התפטרותו של מוריניו, המועדון הלונדוני עדיין לא נרגע. דידייה דרוגבה, החלוץ והשחקן שהתקדם בצורה המרשימה ביותר מאז שהגיע לידיו של המאמן הפורטוגלי, החל לרמוז על רצונו לעזוב את צ'לסי. ה"סאן" מדווח כי כשהגיע מוריניו לקובהאם, מתחם האימונים של המועדון, הוא התקבל בחמימות על ידי שחקניו. לדרוגבה אמר המאמן: "אתה אחד החלוצים הכי טובים בעולם ואתה עשית את עצמך לכזה. אני מאוד גאה בך. עבדת קשה ואתה ווינר וכך אזכור אותך תמיד".

בסיום דבריו של מוריניו, פרץ חלוץ חוף השנהב בבכי. מאוחר יותר החלו דיווחים על כך שהחלוץ רותח מזעם בעקבות מהלכי המועדון האחרונים. אחד מחבריו סיפר ל"סאן": "דידייה פשוט כועס על צ'לסי והוא פשוט לא מאמין שהם פיטרו את מוריניו כך. הוא ראה בז'וזה מנטור והוא לא יודע אם יכול לשחזר את היכולת שלו תחת מאמן אחר".

דרוגבה הוא המבקיע המצטיין של צ'לסי בתקופה האחרונה ומילאן האיטלקית בחנה אפשרות לרכושו 25 מליון פאונד בעבורו. צרות נוספות צפויות לגרנט גם מכיוונו של מייקל אסיין, שגם מכיוונו, לפחות על פי ה"סאן", נשמעו תרעומות על אירועי היומיים האחרונים. לגבי גורלם של פרנק למפארד, ריקארדו קרבאליו ופאולו פאריירה, שלושה מהשחקנים המקורבים למוריניו, עדיין לא ברור. קראבליו אמר לאחר הפיטורים: "זהו יום עצוב מאוד בשבילי ובשביל הקבוצה. הייתה לי הצעה גדולה מאוד בקיץ, אבל נשארתי רק בגלל מוריניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully