וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סחורה

יואב בורוביץ'

21.9.2007 / 8:47

גיא לוזון ממשיך למעול בתפקידו, וחצי ההפסד בבית מול השבדים זו אפילו לא חצי נחמה. הכסף שהשקיעה הפועל ת"א ירד לטמיון

קרוב למיליון דולר מכספי הפועל תל אביב הושקעו העונה בצמד החלוצים ליאור אסולין ופאביו ג'וניור. הרבה מאוד כסף, בוודאי בסטנדרטים של מוני הראל ושחר בן עמי. אלא שפאביו ואסולין לא עשו אמש דבר כדי להחזיר את ההשקעה, ואף גרמו למועדון נזק כלכלי בל ישוער. זאת מאחר שהפועל היתה שווה ניצחון בהפרש של שניים-שלושה שערים, כזה שהיה שולח אותה לשלב הבתים של גביע אופ"א. במקום זה היא תיאלץ ככל הנראה להיפרד מהמפעל במשחק הגומלין בשוודיה.

והאשמים, כאמור, אסולין ופאביו, לא רק שנכשלו בכיבוש, אלא כמעט לא הצליחו ליצור מצבי הבקעה. הברזילאי עוד יירט כדור אחד למשקוף ושלח נגיחה מסוכנת למסגרת. הישראלי, למעט בעיטה אחת מרחוק, לא עשה דבר כדי להצדיק משכורת של 200 אלף דולר נטו.

צמד החלוצים דווקא נהנה מאינספור מסירות של הקשרים הנפלאים, אבדי ונאתכו. הברזילאי הציג אתמול את משחקו הטוב מאז הגיע לבלומפילד, כשהוא מבצע פעולות קסומות כמעט לכל אורך המשחק. הישראלי-צ'רקסי חשף את כישרונו כפליימייקר ופיטם את חלוציו בסוכריות אחת-אחת. לכן הפתיעה ואיכזבה החלטתו הפחדנית והתמוהה של גיא לוזון להוריד אותו לספסל בדקה ה-65. אגב, זה לא היה המחדל היחיד של המאמן, שתרם למוטיווציה של סולנה כשהכריז שלשום ש"השוודים מזלזלים בקהל של הפועל תל אביב".

הקהל של הפועל, קצת יותר אינטליגנטי מהמאמן, התחיל למחות בסביבות הדקה ה-60 עם קריאות "לוזון להתעורר". הפרשנות של לוזון, שעדיין מרצה עונש הרחקה, לדרישת הקהל היתה לקרוא אליו את עוזרו, רפי כהן, ולשדר לחץ לא בריא לשחקנים.

כך או כך, ממשיך לוזון למעול בתפקידו, כאשר הוא לא מיישם בקבוצתו משחק לחץ בהגנה, וכך מאפשרת הפועל ליריבה נטולת טכניקה ודימיון להניע מולה כדור כמעט בלי הפרעה ואף לייצר מצבי הבקעה לא מעטים. חולשתם היחסית של החלוצים השוודים, בנוסף להצטיינותם של אניימה ודוס סנטוס, גרמה לכך שזה לא הסתיים בשער חוץ יקר. אז נגמר 0-0, וחצי הפסד בבית מול סולנה, זו אפילו לא חצי נחמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully