וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א זאת לא הבונדסליגה

21.9.2007 / 0:23

בגרמניה באיירן מפציצה, באירופה היא ניצחה רק 0:1 את בלאנשש מפורטוגל. 90 דקות לטועמה בתבוסה 3:0 של סטאנדרד בסט. פטרסבורג

באיירן מינכן אומנם לא משחקת בליגת האלופות השנה, אבל הציפייה מחבורת הגלאקטיקוס של היצפלד הייתה לכתוש את גביע אופ"א ולתת קצת צבע למפעל המשעמם שמאבד מזוהרו ככל שנוקפים הימים. מתברר שגם האימפריה הבווארית לא לוקחת ברצינות מדי את המפעל, והיום באיירן סיימה רק ב-0:1 ביתי מול בלנשש הפורטגלית משער של לוקה טוני בדקה ה-34, ואחרי שגם בבונדסליגה רצף הניצחונות המרשים נפגם, היצפלד ייסע בחשש לגומלין בפורטוגל.

סטאנדרד ליאז', קבוצתו של סלים טועמה, הובסה 3:0 ברוסיה על ידי זניט סט. פטרסבורד. טועמה שיחק 90 דקות (ואף ספג צהוב בדקה ה-35), אבל לא עזר לקבוצתו, שספגה שני שערים מקפטן נבחרת רוסיה, אנדריי ארשבין (38 ו-68) ומקים דונג הקוריאני (84).

לאריסה היוונית הפתיעה את בלקבורן, כשגברה עליה 0:2 בבית. הקבוצה של מארק יוז ספגה שני שערים תוך שתי דקות, ותתקשה להתגבר על הפיגור בגומלין.

ארצ'יאספור הטורקית, שהדיחה את מכבי ת"א בסיבוב הקודם, קיבלה רביעייה מאתלטיקו מדריד. מיסטה (12), פורלאן (17) וגארסיה (82 ו-90) הזכירו לטורקים שלא כל יום בלומפילד.

לייריה הפורטוגלית, שהדיחה את מכבי נתניה בסיבוב הקודם, הפסידה 3:1 בגרמניה לבאייר לברקוזן.

טוטנהאם, שעדיין מדשדשת בפרמיירליג, השחילה שישייה לאנורת'וסיס הקפריסאית. קאבול (5), דאוסון (40), קין (42), בנט (43), ודפו (65 ו-90) כבשו לתרנגולים. אברטון, לעומת זאת, סיימה רק ב-1:1 ביתי מול חראקוב האוקראינית.

תוצאות מעניינות נוספות:
דינמו זאגרב - איאקס 1:0
כרונינגן - פיורנטינה 1:1
סיון - גלאטסראיי 2:3
סמפדוריה - אלבורג 2:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully