וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט שיחררה את יאסיקביצ'יוס

20.9.2007 / 23:49

הליטאי קיבל את מבוקשו והוא צפוי לחתום לשלוש שנים בפנאתינייקוס בקרוב. קירילנקו נחוש לעזוב את יוטה, בל אולץ להישאר במילווקי

הגולדן סטייט ווריורס גאלו הערב (חמישי) את שרונאס יאסיקביצ'יוס מייסוריו והואילו בטובם לשחררו מהסגל שלהם. הווריורס הגיעו עם הרכז הליטאי להסכם על קניית שארית חוזהו בקבוצה, שפרטיו לא פורסמו, אך הוא יאפשר לו לסיים את פרק ה-NBA הלא מוצלח בעליל שלו ולחזור לאירופה, שם מחכה לו אלופת היבשת פנאתינייקוס בזרועות פתוחות.

ביוון מדווחים כי יאסיקביצ'יוס סיכם עקרונית את תנאיו בפאו, שתממן חלק מדמי השחרור שלו. הרכז צפוי לחתום לשלוש עונות בירוק תמורת 3 מיליון דולר נטו בעונה. ההערכות הן שהוא יוצג כשחקן הקבוצה עד יום ראשון לכל המאוחר.

כריס מאלין, סגן הנשיא של הווריורס, הודה הערב שהשחרור היה הצעד המתבקש עבור שני הצדדים: "כספורטאי, שרונאס רוצה מן הסתם לקבל אפשרות להוות חלק משמעותי יותר בקבוצה בה הוא משחק. השחרור שלו יאפשר לו לקבל הזדמנות לממש את הרצון הזה".

קריירת ה-NBA של יאסיקביצ'יוס, שהגיעה ככל הנראה לסיומה באופן סופי, כללה בסך הכל 138 משחקים במדי אינדיאנה וגולדן סטייט, בהם רשם ממוצעים של 6.8 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק.

קירילנקו נחוש לעזוב את יוטה

לכוכבי NBA יש נטייה לדרוש טרייד מקבוצותיהם ולהתחרט על כך תוך מספר ימים, בדרך כלל תוך פירסום הכחשה גורפת על כך שאי פעם דרשו לעזוב. אבל אנדריי קירילנקו הוא לא כוכב NBA רגיל, והיום (שישי) דאג הפורוורד הרוסי להדגיש שבקשתו להשתחרר מיוטה לא היתה איזו גחמה רגעית, והוא אפילו מוכן לוותר על הרבה כסף כדי לעזוב את מדינת המורמונים.

בראיון שהעניק לעיתון הרוסי "ספורט אקספרס" טוען AK-47 שהוא החליט באופן סופי שלא לחזור למדי הג'אז, גם אם ייאלץ להפסיד בשל כך את 63 מיליון הדולר שהקבוצה אמורה לשלם לו עד תום חוזהו בעונת 2010-11. "כסף גדול הוא דבר טוב כמובן, אבל אני מוכן להרוויח פחות", אמר קירילנקו. "אם יגידו לי להישאר, התסריט של העונה שעברה יחזור על עצמו, ואז מה האוהדים יגידו? איך אתה יכול לסמוך על שחקן שרוצה לעזוב? אני לא רוצה ליהנות ממה שלא מגיע לי".

כשהתייחס ליעדים האפשריים אליהם הוא מכוון, הפתיע קירילנקו כשלא פסל חזרה לאירופה: "אני רוצה להיות היכן שזקוקים לי, וכעת אני חש שהמדינה שלי זקוקה לי. אבל אני לא יכול לפסול גם מועדונים אירופאים אחרים. אני לא אומר שאני מת לחזור לאירופה, אבל אני מרגיש מוכן לעזוב את ה-NBA".

בל אולץ להישאר במילווקי

צ'רלי בל באמת עשה הכל כדי להשתחרר ממילווקי. הגארד הנמרץ, שהתאכזב מאוד מההצעה הכספית שהוגשה לו מהקבוצה במדיה קלע 13.5 נקודות למשחק בעונה החולפת, הכריז תחת כל עץ רענן שאין לו כל כוונה לחזור לבאקס.

השבוע, אחרי שחתם על חוזה על סך 18.5 מיליון דולר לחמש שנים במיאמי, הבהיר בל בנחרצות שהוא מקווה מאוד שמילווקי לא תשווה את ההצעה (זכות שהיא מחזיקה כיוון שבל הוא שחקן חופשי מוגבל), ותאפשר לו לעבור לפלורידה החמימה. אבל ה-NBA, כפי שכבר הובהר פעמים רבות, הוא ביזנס, והבאקס החליטו בכל זאת להשוות את ההצעה, ולהשאיר את בל הממורמר אצלם.

* סקוטי פיפן מנהל בימים האחרונים משא ומתן עם הקבוצה הפינית טורפאן פויאט. כוכב העבר בן ה-41 צפוי להופיע בשני משחקים בלבד במדי הקבוצה (בה הופיע לפני מספר שנים חבר אחר של הבולס בשנות התשעים, דניס רודמן, למשחק בודד), ולקבל עבור כך סכום המוערך בכמה מאות אלפי יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully